Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرکرد_ رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری از نبود تجهیزات حفاظت فردی در مراکز اورژانس ۱۱۵ استان خبر داد.

قدس آنلاین- محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در استان تماس با مرکز اورژانس ۲ برابر شده است.

وی با بیان اینکه برخی از این تماس‎ها در خصوص کسب اطلاع از علائم ویروس کرونا می‌باشد، عنوان کرد: تماس‎های بی‎مورد موجب اشغال شدن تلفن‏‌های اورژانس استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه با اشغال شدن تلفن‏‌های اورژانس، خدمت‌دهی به افراد بیمار سخت می‏‌شود، تصریح کرد: مردم برای کسب اطلاعات در خصوص ویروس کرونا می‏‌توانند با شماره‏‌های ۴۰۳۰ و ۱۹۰ تماس بگیرند.

رئیس اورژانس۱۱۵ استان، افزود: نیمی از ماموریت‏‌های اورژانس ۱۱۵ در چهارمحال و بختیاری مرتبط به افراد مشکوک به ابتلای ویروس کرونا می‌باشد.

وی با بیان اینکه نیروهای اورژانس با کمترین امکانات در حال انجام ماموریت هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه لوازم مصرفی و بهداشتی فردی بسیار ناچیز است و نیروهای اعزامی تنها ماسک و دستکش در اختیار دارند.

حیدری گفت: برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا در استان باید از لباس‏‌های مخصوص استفاده شود که متاسفانه استان چهارمحال و بختیاری چنین امکاناتی را ندارد و این موضوع می‏‌تواند سلامتی کارکنان اورژانس را به خطر بیاندازد.

به گزارش قدس آنلاین در شهرکرد؛ ۵۱ ایستگاه اورژانس در استان چهارمحال و بختیاری به صورت ۲۴ ساعت فعال می‏‌باشند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اورژانس ویروس کرونا اورژانس 115 چهارمحال و بختیاری شهرکرد چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد