Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا وفایی‌نسب چهارشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این پویش با استقبال مردم  از سوی خانه فرهنگ شهید صدوقی یزد راه‌اندازی شد و از محل این کمک ها،  ۲ هزار و ۴۰۰ عدد کلاه جراحی، ۵۴۰ دست لباس یکپارچه آنتی باکتریال، هزار و ۵۰۰ عدد ماسک ان ۹۹ از محل کمک‌های مردمی خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این مسوول، همچنین یک هزار و ۴۰۰ عدد گالن چهار لیتری مایع دستشویی، ۳۰۰ گالن چهار لیتری محلول ضدعفونی محیطی و ۲ هزار لیتر محلول ضدعفونی دست برای بیمارستان‌ها تهیه شد.

وفایی‌نسب بیان کرد: سفید کننده، شیلد محافظ صورت، ملحفه، پتوی مسافرتی و دستکش یک بار مصرف از دیگر اقلام تهیه شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در استان به ۱۵۰ نفر خبر داد و گفت: تعداد فوتی‌ها هم به ۲۰ نفر رسید.

ابراهیم سلمانی بعد از ظهر چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تعداد مبتلایان نسبت به دیروز (سه‌شنبه) ۲۳ نفر افزایش دارد افزود: این، آمار ثبت شده تا ظهر  است.

وی از مردم خواست برای پیشگیری از شیوع کرونا در خانه بمانند و از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سلمانی اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و توجه به توصیه‌های کادر درمانی و پزشکان در مبارزه با این ویروس، موثر است.

ویروس کونا حدود سه ماه قبل در شهر ووهان چین شیوع پیدا کرد و نخستین مورد آن ۳۰ بهمن ماه گذشته در قم دیده  شد، تنها راه موثر آن شستن مرتب دست با اّب و صابون، پرهیز از روبوسی و خودداری از حضور در جمع  زیاد و خود مراقبتی در منزل است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا درمان قم کمک های مردمی مدیر روابط عمومی ویروس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، چندی پیش داستان آقا رضا سرکارگر بتن ریز یزدی که به دلیل وقوع حادثه کارگاهی و عجز در پرداخت مبلغ دیه در زندان به سر می‌بُرد بر روی سایت ستاد دیه، شبکه‌های مجازی و خبرگزاری‌ها انتشار یافت و به دنباله آن اهالی دوشنبه‌های رهایی تصمیم گرفته تا مبلغ جمع آوری شده از نمایشگاه عکس گروهی که هفته گذشته در یزد برگزار شده بود را به آزادی این زندانی اختصاص دهند.

در همین راستا، سعید حی، ایده پرداز و مسئول برگزاری دوشنبه‌های رهایی با حضور در ستاد دیه استان یزد ضمن بررسی پرونده این مددجو، مبلغ ۶۵ میلیون تومان را جهت آزادی این زندانی غیر عمد اهدا کرد.

وی در این خصوص گفت: نمایشگاه عکس گروهی دوشنبه‌های رهایی از ۳ تا ۷ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در برگزار شد و بازدیدکنندگان در طی این چند روز در مجموع مبلغ ۴۰ میلیون تومان و همین طور دکتر حاجب مرتاض پزشک سرشناس یزدی نیز در آیین افتتاحیه این نمایشگاه مبلغ ۲۵ میلیون تومان را اهدا کرد که در مجموع مبلغ ۶۵ میلیون تومان جهت آزادی زندانی مذکور اهدا شد.

پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار می‌شود و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب می‌شود و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • انسان نخستین بار کی سرما خورد؟
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • تجلیل از دانش آموزان برتر یزدی
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید
  • آزادی سرکارگر یزدی با کمک اهالی دوشنبه‌های رهایی
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • برای نابودی ویروس‌ها پنجره را باز کنید!