Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیل نجفی نظام آبادی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هر ساله در راهپیمایی با شکوه اربعین امام حسین (ع) موکب داران استان مرکزی به زائرین مسیر راهپیمایی اربعین خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: امسال با توجه به درگیر شدن کشور و به ویژه استان مرکزی با بیماری کرونا موکب داران استان مرکزی همانند حضور در مواقع سیل و زلزله این بار نیز علی وار برای مقابله با این ویروس دست به کار شدند و به صورت داوطلبانه در حال انجام اقداماتی از قبیل ضدعفونی کردن شهرها و تولید ماسک بهداشتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تاکنون موکب داران چهار موکب استان از قبیل موکب شباب الزینب شهرستان ساوه، موکب ستاد بازسازی عتبات ساوه، موکب خاوه اردهال دلیجان و یک موکب از اراک در مقابله با این ویروس با مردم همراهی کرده اند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: موکب شباب الزینب ساوه با همکاری شهرداری هر شب برای ضدعفونی کردن شهر، معابر و… اقدام می‌کند.

نجفی بیان داشت: همچنین واحد خواهران موکب ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان ساوه با اهدای پارچه از سوی خیرین روزانه سه الی چهار هزار ماسک با رعایت ضوابط بهداشتی تولید می‌کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی افزود: موکب داران موکب خاوه اردهال دلیجان با همکاری یک هیأت روزانه ۲۵۰۰ عدد ماسک بهداشتی تولید می‌کند.

نجفی گفت: موکب الزهرا (س) اراک نیز با اهدای پارچه از سوی خیرین به تولید روزانه دو هزار عدد ماسک بهداشتی اقدام می‌کند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی یادآور شد: با وجود نیاز روز افزون مردم به ماسک تمامی موکب داران استان باید در این اقدام جهادی پای کار باشند و به تولید ماسک و عرضه آن به مردم بپردازند تا بتوان از این مرحله سخت با موفقیت عبور کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی خدمت رسانی زلزله شهرداری ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی موکب داران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟