Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: فدراسیون باید به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک فشار بیاورد تا زودتر شرایطی برای برپایی اردو مهیا کنند. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

هادی حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت این روزهای تیم‌های ملی کشتی اعزامی به مسابقات گزینشی اظهار داشت: شرایط خاصی به وجود آمده، هیچ کسی نمی‌داند باید چه چیزی بگوید و چه کار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر من باید کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش خیلی سریع قرنطینه‌ای را برای اردوی تیم‌های ملی آزاد و فرنگی در نظر بگیرند و اردوها آغاز شود تا نفراتی که مد نظر کادرفنی تیم‌های ملی هستند، زودتر تمرین‌شان را در محیطی محافظت شده، آغاز کنند.

وی ادامه داد: حتی اگر می‌شود باید اقدامات لازم را انجام داد تا اردو در خارج از کشور برگزار شود. سال المپیک است، کسی به این توجه نخواهد کرد که ایران با چه مشکلاتی روبه روست. قطعا باید قرنطینه‌ای برای تیم‌های ملی در نظر گرفته شود تا بچه‌ها بتوانند تمرین کنند. انفرادی تمرین کردن، به کشتی لطمه می‌زند. بچه‌ها برای پیگیری تمرینات‌شان مشکلات زیادی دارند، باشگاه‌ها اکثرا تعطیل‌ هستند، زمان هم نداریم. حدود 5 ماه دیگر المپیک شروع می‌شود و داریم زمان را از دست می‌دهیم. فدراسیون باید به وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک فشار بیاورد تا زودتر شرایطی برای برپایی اردو مهیا شود. کشتی هنوز 6 سهمیه‌اش را نگرفته و دنیا به خاطر ما صبر نمی‌کند. مصاحبه نناد لالوویچ هم نشان داد که آنها برای برگزاری مسابقات برنامه ریزی می‌کنند.

حبیبی در خصوص وضعیت این روزهای جامعه نیز گفت: بیماری ناشناخته و خطرناکی است و اینکه علائم پنهان دارد، این ویروس را موذی می‌کند. من نمی‌توانم توصیه‌ای برای کسی داشته باشم چون مردم همه گرفتارند، مسئولان باید فکری به حال این وضعیت کنند. من در جایگاه آنها نیستم که بدانم چه کار می‌شود کرد، اما اگر می‌گوییم مردم در خانه‌های‌شان بمانند، پس کرایه خانه و خرج زندگی را از کجا بیاورند؟ باید  مشکلات مرتفع شود، این توصیه که در خانه بمانید، خودخواهانه هست، از طرفی هم این ویروس خطرناک است و راه انتقالش خیلی گسترده. پیشگیری قطعا راحت تر از درمان است و امیدوارم همه بتوانیم با رعایت بهداشت فردی، از ابتلا جلوگیری کنیم.

کاوه: اردوهای تیم ملی کشتی را تعلیق کردیم چون بلاتکلیف هستیم/ نمی‌توانیم برنامه‌ریزی کنیم

 

انتهای پیام/

R1435/P1015135/S27,3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی تیم ملی کشتی آزاد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی تیم ملی کشتی آزاد کشتی تیم ملی کشتی آزاد تیم های ملی وزارت ورزش ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران

نشست مشترک مسئولان فدراسیون دوومیدانی با دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلسه مسئولان فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد که این کمیته از روند برگزاری منظم اردوهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

در این نشست که  مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی حضور داشتند، مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال 1403 کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب‌تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی از سوی  کمیته المپیک جهت کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک  صورت بگیرد.

مطیعی: وزارت ورزش دخالتی در انتخابات دوومیدانی ندارد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم