Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:00:56 GMT

روزهای پایانی سال در چهارمحال و بختیاری پربارش است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۴۳۵۳

روزهای پایانی سال در چهارمحال و بختیاری پربارش است

مهرداد قطره سامانی روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از اواخر روز شنبه ۲۴ اسفند با ورود یک سامانه بارشی به استان، در مناطق کوهرنگ و فارسان بارش حدود ۳۰ میلیمتر باران و در شهرستان‌های بن و سامان نیز حدود ۶ میلیمتر باران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این بارش‌ها تا روز یکشنبه تداوم خواهد داشت و پس از آن در روزهای ۲۸ و ۲۹ اسفند سامانه بارشی دیگری وارد استان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطره سامانی همچنین از کاهش محسوس دما برای روزهای پایانی سال خبر داد و گفت: این موضوع سرمازدگی باغات استان را تهدید می‌کند که می‌طلبد برای جلوگیری از آن باغداران تمهیدات لازم را در این خصوص به کار گیرند.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در همین مدت وقوع رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در اتفاعات نیز شکل می‌گیرد و توصیه می‎شود افراد از صعود به ارتفاعات، حاشیه رودخانه‌ها و مناطق پرخطر خودداری کنند.

قطره سامانی، میانگین بارش‌های سال آبی جاری ( یکم مهر تا ۲۲ اسفند) استان را ۳۲۴ میلیمتر اعلام کرد و گفت: این بارش‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۸ درصد کاهش و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت ۲۵ درصد کاهش دارد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری سرچشمه دو رودخانه زاینده‌رود و کارون و بخشی از رودخانه دز است و افزایش یا کاهش بارش‌ها در این استان، استان‌های خوزستان، اصفهان و فلات مرکزی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برچسب‌ها اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری کوهرنگ بارش باران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ بارش باران کوهرنگ بارش باران چهارمحال و بختیاری بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی از امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، از شدت و میزان بارش‌ها کاسته شده و بارش‌هایی به صورت خفیف و نقطه‌ای در برخی مناطق استان انتظار می‌رود.

وی افزود: برای روز یکشنبه در سطح استان آسمانی صاف تا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری اعلام شد

چراغ پور اضافه کرد: با افزایش ناپایداری‌ها برای روز دوشنبه و سه شنبه برای اکثر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • باران میهمان آسمان چهارمحال و بختیاری
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی ورزش باد و بارش رگبار در چهارمحال و بختیاری
  • بیدروبه، دزفولو حسینیه پربارش‌ترین تقاط خوزستان
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری