Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پاری سن ژرمن با کامبک در خانه، دورتموند را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد.
به گزارش آریا، شاگردان توماس توخل که در دیدار رفت 2-1 مغلوب زردها شده بودند، در دیدار امشب با دو گل توانستند حریف را شکست بدهند و به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کردند. دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند اما در دقایق ابتدایی موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با همین ترتیب ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 19، دورتموندی ها می توانستند به گل اول بازی برسند اما ضربه خطرناک جیدون سانچو از کنار دروازه به بیرون رفت.
پس از آن نوبت پاریسی ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 25، پاس عالی دی ماریا، کاوانی را با بورکی در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه ستاره اروگوئه‌ای، راهی به چهارچوب دروازه پی اس جی پیدا نکرد. برتری پاریسی ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 28، سرانجام نیمار دروازه حریف را باز کرد. روی ضربه کرنر دی ماریا بود که نیمار با ضربه سر، دروازه دورتموند را باز کرد.
بعد از این گل بازیکنان دورتموند پیش کشیدند و در دقیقه 36، بار دیگر سانچو با یک شوت خطرناک، دروازه پاری سن ژرمن را به خطر انداخت اما ناواس با جای‌گیری مناسب، دروازه تیمش را نجات داد. حملات دورتموند ادامه داشت و این تیم صاحب دو موقعیت خوب دیگر هم شد اما سانچو و هازارد نتوانستند از آنها استفاده کنند. در مقابل، این پاریسی ها بودند که در آخرین ثانیه های نیمه اول به گل دوم رسیدند. روی یک حرکت خوب از سمت راست بود که سارابیا با یک ارسال خطرناک، توپ را به دهانه دروازه دورتموند فرستاد و خوان برنات هم با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا نیمه اول با نتیجه 2-0 به پایان برسد.
نیمه دوم را دورتموند بهتر آغاز کرد اما این پی اس جی بود که می توانست در دقیقه 54 به گل سوم برسد ولی بورکی با یک واکنش خوب، مانع از گلزنی دی ماریا شد. برتری دورتموندی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند. در دقیقه 73 بود که دورتموند صاحب موقعیت شد اما یولیان برانت نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه اش را به بیرون زد. یک دقیقه بعد، این امره جان بود که روی پاس سانچو صاحب موقعیت شد اما ضربه او نیز راهی به چهارچوب دروازه پی اس جی پیدا نکرد. فشار حملات زردها در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد اما فرصت های آنها یکی بعد از دیگری از دست رفت. در دقیقه 89، امره جان بعد از خطا روی نیمار، با ستاره برزیلی درگیر شد و با هل دادن او، از داور کارت قرمز دریافت کرد و از بازی اخراج شد.
در دقایق پایانی بازی کمی به خشونت کشیده شد اما تغییری در نتیجه ایجاد نشد و پاریسی ها با برتری 2-0 راهی مرحله بعد شدند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پاری سن ژرمن دورتموند زنبورها پاریسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن که بعد از راه‌یابی به ‏نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان و حذف بارسلونا در بازگشت به فرانسه، ‏چهارشنبه شب لوریان را 4-1 شکست داده بود دیشب مقابل لوآور ‏موفق نبود و به زحمت توانست به تساوی 3-3 برسد. ‏

با وجود این نتیجه شکی نیست که پاری سن ژرمن قهرمان این فصل ‏فرانسه خواهد شد. تمرکز شاگردان لوئیس انریکه در حال حاضر تنها ‏به لیگ قهرمانان اروپا و بازی با دورتموند در نیمه‌نهایی است. ‏

کیلیان امباپه و یارانش چهارشنبه شب باید در آلمان و در ورزشگاه ‏ترسناک سیگنال ایدونا پارک به مصاف دورتموند می‌روند. انریکه با جو ‏این ورزشگاه آشناست و می‌داند بازیکنانش باید برای مصاف با ‏دورتموند از نظر ذهنی و بدنی در آمادگی کامل باشند. به خصوص در ‏شرایطی که آنها چند هفته متراکم و سخت را پشت سر گذاشته‌اند. ‏

روزنامه لوپاریزین گزارش داد که به همین علت لوئیس انریکه امروز ‏یکشنبه را به بازیکنان پی‌اس‌‌جی استراحت داده است. ‏انریکه به بازیکنانش گفته که دوشنبه صبح برای یک تمرین باید ‏خودشان را به باشگاه معرفی کنند. پاری سن ژرمن سه‌شنبه به آلمان پرواز کرده و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک انجام خواهد داد. ‏

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • طعنه رسانه فرانسوی به بارسلونا؛ دمونتادا جواب ریمونتادا
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند