Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارد گفت: به همین سبب از زائران خواهش می‌کنیم تا پایان فروردین ماه سال آینده به مشهد مشرف نشوند، زیرا جابه‌جایی جمعیت موجب انتقال بیماری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: هم اکنون در ورودی‌های این استان محدودیت اعمال شده است که در صورت افزایش ورود مسافر، ممنوعیت اعمال خواهد شد.

 معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون پنج نشست در هفته قبل، برای پیشگیری از شیوع کرونا در این استان برگزار شده و براساس گزارش کمیته‌های ستاد پیشگیری از کرونا بخش‌های خصوصی و دولتی همراهی خوبی داشته‌اند و برنامه‌ها به نحو احسن اجرا می‌شود.


براتی با اشاره به برنامه‌های خروج از بحران افزود: تمامی دستگاه‌ها همکاری و تعامل خوبی دارند و با ادامه این روند از بحران خارج خواهیم شد.   او تصریح کرد: مسافران در تمامی مبادی ورودی مشهد شامل فرودگاه، راه آهن و پایانه مسافربری، تب سنجی و غربالگری می‌شوند و با هماهنگی صورت گرفته تب سنجی برای مسافران به مقصد مشهد در مبدا نیز انجام می‌شود تا از انتقال ویروس کرونا جلوگیری شود.   معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی  با اشاره به فضا آرایی شهری توسط شهردای مشهد گفت: در این شهر فضا آرایی و نصب المان‌های شهری مانند هر سال انجام می‌شود، اما امسال این اقدامات برای مجاوران خواهد بود بنابراین از مردم سراسر کشور می‌خواهیم به مشهد مسافرت نکنند.


براتی افزود: اقامت در زائرسراها، مهمانسرا‌های دولتی و دیگر مراکز اسکان غیر رسمی در مشهد ممنوع است و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز نظارت را افزایش داده و مراکزی که پذیرش مسافر داشته باشند پلمب خواهد شد.   او تصریح کرد: نوروزگاه‌ها نیز برای ایام نوروز لغو شده و در هیچ نقطه‌ای از استان برنامه تجمع نخواهیم داشت.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: این ستاد تا زمانی که شرایط استان به وضعیت عادی برگردد با حداقل‌ها فعال خواهد بود.   انتهای پیام//ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان رضوی استانداری خراسان رضوی ویروس کرونا معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد گفت: در این مدت ۷۲ فقره تصادف جرحی و ۵۰۰ فقره تصادف خسارتی در خیابانها و معابر مشهد رخ داده است.

وی اضافه کرد: مرتکبان ۶ هزار و ۴۹۹ فقره تخلف راهور نیز جریمه شدند که هزار و ۶۴۸ فقره از این تعداد مربوط به تصادفات حادثه‌ساز است.

جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: در راستای برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز، دیروز ۵۵ دستگاه خودروی حادثه ساز نیز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

اسدنژاد افزود: اکنون ترافیک در خیابانهای این کلانشهر عادی و روان است.

روزانه حدود یک میلیون دستگاه خودرو در کلانشهر مشهد خدمت رسانی می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین نشست کارشناسان نظارتی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مشهد
  • دریافت ویزای بیش از ۷۴ هزار زائر حج
  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • اعزام ۸۰ نفر از خادمیاران و جوانان بهادران به مشهد مقدس
  • جزئیات اعزام زائران خراسان رضوی به عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت