Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین از اراک  ؛ سیدعلی آقازاده اشاره به وضعیت استان مرکزی در مبارزه با کروناویروس اظهار داشت: شرایط استان برای مبارزه با کرونا، شرایط با ثباتی است، بر اراک تسلط داریم ، در ساوه و دلیجان هم اوضاع بهتر از قبل شده است اما ۳ هفته بسیار سنگین را باید با تعامل مردم و مسئولان مدیریت کنیم .

وی افزود: براساس آمار، دربین ۶ استان با بیشترین تعداد مبتلایان هستیم اما اکنون شرایط با ثباتی در زمینه تعداد و فوتی‌ها داریم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی تصریج کرد: استمرار شرایط سبب می‌شود بر اوج فعالیت بیماری پیروز شویم، اما باید مردم با مسئولان تعامل بیشتری داشته باشند.

آقازاده بیان کرد: شرایط در دو شهرستان دلیجان و ساوه بهتر شده و با تغییرات مدیریتی، شوک مناسبی به بدنه بهداشت و درمان این شهرستان‌ها وارد شده است .

وی ادامه داد: از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی در رده آخرین استان‌ها هستیم و شاید بتوان گفت، سی‌امین استان کشور هستیم اما با اتخاذ تدابیر لازم، هم‌اکنون کمبودی از نظر تخت بالینی نداریم زیرا امکاناتی بسیج شده که اگر نیاز شود از آنها به خوبی استفاده می‌کنیم .

تیم‌های نظارتی از هفته آینده تردد خودروهای غیربومی در جاده‌های استان را کنترل می‌کنند

استاندار مرکزی عنوان کرد: تیم‌های نظارتی از هفته آینده تردد خودروهای غیربومی در جاده‌های استان را کنترل می‌کنند و امسال پذیرای مهمان‌های نوروزی در استان نیستیم.

آقازاده افزود: این اقدام برای حفظ سلامتی مردم و کنترل شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود و از مردم استان درخواست داریم  از حضور در اجتماعات و دید و بازدیدهای نوروزی و سفر به مناطق مختلف کشور به طور جدی پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف روند شیوع این ویروس به ویژه در شهرهای دلیجان، ساوه و اراک پایدار شده است.

استان مرکزی از لحاظ استاندارد تخت‌های بیمارستانی در رتبه ۳۰ کشور قرار دارد

استاندار مرکزی بیان کرد: وضعیت استان از نظر استاندارد تخت‌های بیمارستانی بسیار پایین است و استان مرکزی در رتبه ۳۰ کشوری از این لحاظ  قرار دارد اما با تمهیدات انجام شده خوشبختانه تاکنون در پذیرش و بستری بیماران کرونایی با مشکل کمبود تخت مواجه نشدیم.

آقازاده ادامه داد: کارخانجات تولید الکل در استان پشتیبان خوبی در این مدت بوده‌اند ،امیدوار به تامین ماسک مورد نیاز هستیم و قیمت‌گذاری آن را هم برعهده ستاد تنظیم بازار گذاشته‌ایم تا با قیمت مناسب به دست مردم برسد.

46

کد خبر 1363809

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: گوشت مرغ بیش از نیاز شهروندان در همدان تولید و حتی مرغ منجمد تنظیم بازاری در بیشتر فروشگاه‌های سطح شهر توزیع می‌شود.

او گفت: تقویت تعاونی‌ها یکی از برنامه‌های با اولویت در سال جاری است و همه عوامل باید به توسعه و تقویت تعاونی‌ها در تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی کمک کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: تعاونی مرغداران شهرستان همدان از بزرگترین تعاونی‌های غرب کشور است و در حوزه تولید و توریع مرغ باید ورود جدی‌تری داشته و در جلسات تنظیم بازار شهرستان حضور فعالی داشته باشد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات این تعاونی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر عامل تعاونی گزارشی از اقدامات این تعاونی بیان کرد.

جلسه هیات مدیره تعاونی مرغداران شهرستان همدان با حضور شفیعی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان و میرزایی مدیر اتحادیه تعاونی‌های روستایی شهرستان همدان، ورمزیار مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران و اعضای هیئت مدیره برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • انقلاب اسلامی تبلور مکتب سیاسی امام صادق(ع)
  • جزئیات تقسیم استان تهران از زبان استاندار
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • تکریم معلم از واجبات الهی است