Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از عملکرد شاگردانش مقابل سرخپوشان مرسی‌ساید ابراز رضایت کرد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه در پی برتری 3 بر 2 شب گذشته (چهارشنبه) تیم تحت‌ هدایتش مقابل لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی در جدالی 120 دقیقه‌ای در ورزشگاه آنفیلد و صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2، در تمجید از دروازه‌بان اسلوونیایی‌اش که در این بازی موقعیت‌های زیادی را از سرخپوشان مرسی‌ساید گرفت، گفت:  اوبلاک بازیکن مهمی برای ما به مانند دیگر بازیکنان است، به مهمی ساویچ، لودی، فیلیپه و فلیکس، اما اوبلاک بهترین دروازه‌بان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبلاک بازیکن مهمی برای ما است، درست به مانند مسی برای بارسلونا.

وی ادامه داد: برای باشگاه اتلتیکومادرید خوشحالم چون ما با شکست تیم فوق العاده‌ای یکبار دیگر در جمع هشت تیم برتر اروپا هستیم. این عملکردی تاریخی و زیبا از جانب اتلتیکو بود. هواداران لیورپول هم به مانند هواداران ما در بازی رفت، در این دیدار تیم خود را به شدت حمایت کردند، اما ما برنامه خود را در زمین پیاده کردیم و بازیکنان‌مان طبق دستو‌رالعمل‌های ما بازی کردند. این بازی در ذهن هواداران‌مان به مانند افسانه‌ای باقی خواهد ماند.

محرومیت مهاجم سابق لیورپول به جرم مشارکت در شرط بندی

سرمربی اتلتیکومادرید همچنین در خصوص به زمین فرستادن مارکوس یورنته به جای دیه‌گو کاستا در دقیقه 56 که دو گل روخی‌بلانکو را در دقایق 97 و 1+105 به ثمر رساند، اظهار داشت: برخی با خود فکر کردند که آوردن مارکوس یورنته به جای دیه‌گو کاستا تعویضی دفاعی بود، اما اینطور نبود و شما هم آن را دیدید.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سیمئونه اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمئونه اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا لیورپول سیمئونه اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان اروپا لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)

شاگردان دیگو سیمئونه مقابل رقیب مستقیم خود در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا به سه امتیاز مهم خانگی رسیدند و حالا دیگر نگران نیستند که تیم ارنستو والورده به آنها برسد.

دانلود (42.7MB)

دیگر خبرها

  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • ببینید | وستهم ۲-۲ لیورپول؛ پایان یک رویا
  • وستهم 2-2 لیورپول: پایان قطعی یک رویا!