Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که بیش از دو ماه از نیمه تمام ماندن یک بازی لیگ برتر فوتسال می‌گذرد کمیته انضباطی هنوز رای خود را در مورد این بازی اعلام نکرده است.

به گزارش ایسنا، در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال که ۱۷ دی ماه برگزار شد تیم شاهین کرمانشاه در حالی که در مصاف با مس سونگون با نتیجه ۶ بر ۲ عقب بود به دلیل اعتراض به داوری از ادامه بازی منصرف شد تا این دیدار نیمه تمام مانده و شاهین، سقوطش به لیگ دسته اول مسجل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست شاهین و پیروزی مس تاثیری در صدرنشینی مس و قعرنشینی شاهین نداشت با این حال نتیجه این بازی هنوز از سوی کمیته انضباطی اعلام نشده و همین عامل باعث شده جدول نهایی لیگ برتر ناقص باشد.

کمیته انضابطی نه نتیجه این بازی را مشخص کرده و نه برای خاطیان آن جریمه‌ای در نظر گرفته است و به نظر می‌رسد با توجه به بی اهمیت بودن آن در جدول نهایی، قید صدور رای را زده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران در بازی سوم از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال، عصر امروز شنبه به مصاف هم رفتند که این دیدار به سود شهرداری گرگان به پایان رسید.

شهرداری در این دیدار پرهیجان و حساس که در شهر قدس برگزار شد با حساب 89 بر 84 مهرام را شکست داد و راهی فینال شد.

ارسلان کاظمی 19 امتیاز و 18 ریباند و ویل چری 22 امتیاز، 8 ریباند و 7 پاس گل برای شهرداری گرگان کسب کردند و پری پتی 34 امتیاز برای مهرام به دست آورد.

شهرداری گرگان موفق شده بود دو دیدار قبلی را به سود خود خاتمه دهد.

در دیگر سری نیمه‌نهایی لیگ برتر، ذوب آهن اصفهان و طبیعت در بازی‌شماری، یک بر یک مساوی هستند.

دیگر خبرها

  • ارسال گزارش تمام حوادث و درگیری های رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!