Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی عبدی گلزار روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی هوشیاری و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری نیروی انتظامی شهرستان اسکو ۲ کارگاه تولید غیرمجاز الکل و مواد ضد عفونی کننده در شهر ایلخچی از توابع شهرستان اسکو شناسایی و پلمپ شد.

وی گفت: با هدف حفظ سلامتی مردم و هوشیاری خادمان ملت و سربازان گمنام این مواد ضد عفونی قبل از توزیع در جامعه کشف و توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی ادامه داد: از یکی از این کارگاه‌ها ۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی غیر مجاز و از کارگاه دیگر نیز حدود سه هزار لیتر مواد ضد عفونی به دست آمد که با استفاده از نام‌های اقتصادی معتبر کشور اقدام به تولید این مواد کرده بودند.

کد خبر 4876329

منبع: مهر

کلیدواژه: الکل اسکو ایلخچی بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین ماسک طبی احتکار شیوع کرونا بیرجند شیراز استانداری سمنان قربانیان کرونا مشهد مواد ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با تخریب و قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز بالغ بر ۷۸هزار مترمربع از اراضی کشاورزی منطقه میانچال از توابع بخش مرکزی این شهرستان آزاد و به چرخه تولید بازگشت.

وی اظهار داشت: بنا‌های غیر مجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دادستان، یگان حفاظت اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، نیروی انتظامی و عوامل راهداری اجرا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • شهرستان اشکذر میزبان شهید گمنام
  • روزی برای قدردانی از سربازان عرصه تولید در تاکستان+ فیلم
  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد
  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد