Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@23:48:27 GMT

کمک‌های پزشکی تازه چین به ایران برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۴۹۱۷

کمک‌های پزشکی تازه چین به ایران برای مقابله با کرونا

خبرگزاری فارس: به نقل از سی جی تی ان، ژو شیائوهانگ رهبر این گروه داوطلب کمبود ماسک برای استفاده مردم و کادر بیمارستان‌ها در ایران و قیمت فزاینده آن‌ها را یک مشکل جدی توصیف کرده است. چن ژو رئیس صلیب سرخ چین در واکنش خواستار ارسال فهرستی از اقلام ضروری مورد نیاز ایران برای مقابله با کرونا از طریق سفارت چین در تهران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی امروز پنج شنبه یک پرواز باری از شانگ‌های به تهران خواهد رفت تا تجهیزات پزشکی و کیت‌های تست کرونا به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار را به ایران منتقل کند. در حال حاضر تست کرونا در ۲۵ موسسه در تهران انجام می‌شود که در مقایسه با سه موسسه در نه روز قبل افزایش چشمگیری نشان می‌دهد. با این حال هنوز کمبود‌هایی در این زمینه وجود دارد.

بررسی‌های متخصصان چینی نشان می‌دهد آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در ایران در روز‌های اخیر کاهش یافته و ایران باید از پلاسمای بیماران بهبود یافته برای درمان افرادی که در شرایط وخیم هستند، استفاده کند. چن اظهار امیدواری کرده با توجه به روحیه حماسی و فداکارانه مردم ایران آن‌ها در زمینه اهدای پلاسمای خود به دیگر بیماران همکاری کنند.

چین برخی تجهیزات طب سنتی خود را نیز به ایران فرستاده و امیدوار است استفاده ترکیبی از این اقلام با دارو‌های گیاهی طب سنتی در ایران نیز به درمان کرونا کمک کند.

به گفته جائو فو مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در چین، این کشور علاوه بر تلاش برای ارسال کیت‌های تست کرونا، استراتژی‌های کنترل بیماری کرونا را به فارسی ترجمه کرده و در حال انتشار مقالات دیگری در مورد کنترل این ویروس و ترجمه خلاصه آن‌ها به فارسی است. همچنین ویدئو کنفرانس‌هایی با مشارکت نیرو‌های داوطلب چینی و پزشکان ایرانی برگزار شده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: کمک پزشک کمک پزشکی چین کرونا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ یک رسانه اسرائیلی در این باره نوشت: تنها دو موشک رهگیر از هشت موشک شلیک شده توسط سامانه‌های آمریکایی در شب حمله ایران به اسرائیل با موفقیت به هدف اصابت کرد.

کد خبر 849000 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر ویژه حمله ایران به اسرائیل ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • کولر همراه، تازه‌ترین اختراع «سونی» / عکس
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود