Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر از کشف ۵۰ هزار عدد اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دست‌کش و مواد ضدعفونی کننده در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ حسین علیزاده، چهارشنبه‌شب در جمع خبرنگاران از تحویل این اقلام به دو بیمارستان رازی و ولیعصر(عج) شهرستان سخن گفت و اظهار کرد: به کسانی که قصد احتکار اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم را داشته باشند هشدار می‌دهیم در صورت مشاهده موارد این چنینی برخورد قاطعی با محتکران صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وجود ۱۰ ایستگاه ثابت و متغیر در سطح شهر برای عملیات ضدعفونی خبر داد و تصریح کرد: معابر، صنوف، ترمینال‌ها، ایستگاه‌های سوختگیری و مساجد سطح شهر و روستا مکان‌هایی بودند که توسط نیروی بسیج سپاه ناحیه قائمشهر به صورت شبانه‌روزی عملیات ضد عفونی انجام گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر با اشاره به ایجاد سه پایگاه تولیدی جهت تأمین اقلام بهداشتی شهرستان توسط سپاه و با نظارت شبکه بهداشت در این شهرستان خاطرنشان کرد: این کارگاه‌ها به‌صورت ۲ شیفت کاری و تعداد ۲۰ نفر از خواهران در هر شیفت اقدام به تولید ماسک، دستکش و گان کرده که در این راستا روزانه بیش از ۵ هزار ماسک تولید و در اختیار ادارات و دستگاه‌های خدمت‌رسان و نیز عموم مردم قرار گرفت.

علیزاده درباره حمایت از واحدهای تولیدی منسوجات که اقدام به تامین ماسک، گان و دستکش می‌کنند، تأکید کرد: در موضوع صدور مجوز فعالیت و همچنین خرید اقلام تولیدی کارگاه‌ها به قیمت مصوب و با هدف سهولت دسترسی و قیمت نازل و فراوانی این اقلام در سطح شهرستان، سپاه قائمشهر آمادگی دارد که هرگونه همکاری را در این زمینه انجام دهد.

وی از تجهیز سالن ورزشی امام علی حبیبی قائمشهر به عنوان یک واحد نقاهت‌گاهی خبر داد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظر داریم این مکان را به عنوان نقاهت‌گاه برای کسانی اختصاص دهیم که نیاز به تکمیل دوره درمان خود دارند و اولویت ما نیز با افرادی است که امکان قرنطینه خانگی برای آنان وجود ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر در پایان ضمن تقدیر از همراهی مردم جهت راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی با اهداء مکان و چرخ خیاطی بدون هیچ چشم‌داشت گفت: حوزه خواهران بسیج ناحیه با تاسی از خواهران مجاهدی که در پشت جبهه دفاع مقدس پشتیبان رزمندگان بودند اکنون به مدد مدافعان عرصه سلامت آمدند تا با حمایت از آنان بر این بیماری غلبه کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احتکار محتکران اقلام بهداشتی قائم شهر سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 

 به گزارش قدس خراسان، ظهر شنبه هشتم اردیبهشت ماه همزمان با خیزش جهانی جامعه دانشگاهیان علیه جنایت‌ها و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و پس از برخورد شنیع پلیس آمریکا با جامعه اساتید و دانشگاهیان حامی فلسطین در دانشگاه‌های این کشور، اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد برای محکومیت این اقدام دولت آمریکاف جلوی درب دانشگاه فردوسی مشهد تجمع ضداستکباری برگزار کردند. 

در این مراسم که با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد برگزار شد، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد از نوشتن نامه‌ای به نمایندگی از جامعه دانشگاهی مشهد خطاب به رؤسای ۳۸ دانشگاه آمریکا، در حمایت از دانشجویانی که شجاعانه با وجود سرکوب شدید پلیس آمریکا، با تحصن و تجمع صدای مردم مظلوم غزه شدند، خبر داد. 

در متن نامه مسعود میرزایی شهرابی آمده است « به عنوان آموزگاران، ما باید از آرمان صلح و عدالت دفاع کنیم و اطمینان حاصل کنیم که جوامع دانشگاهی ما فضای امنی برای تحقیق انتقادی و حمایت از آرمان‌ صلح و عدالت هستند.» 

در خلال این مراسم که با رجزخوانی، شعرخوانی و شعارهای ضدصهیونیستی دانشجویان مشهدی ادامه پیدا کرد، بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی نیز قرائت شد و پس از آن، رسول نوروزی، رئیس ناحیه بسیج دانشجویی خراسان رضوی ضمن سخنرانی به نقش دانشگاه‌های حامی فلسطین در آینده آمریکا اشاره و تاکید کرد: این خیزش جامعه نخبگانی همه معادلات آینده جهانی را برهم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد