Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقان از ثبت نام برای دومین طرح اقدام ملی مسکن دراستان سمنان خبردادو گفت: متقاضیان از بیست و چهارم اسفند ماه ۹۸ لغایت بیست و پنجم می‌توانند ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حسین دهقان» در نشست تشریح طرح اقدام ملی طرح مسکن با بیان اینکه ثبت نام این طرح از روز شنبه بیست و چهارم اسفند ماه جاری در حوزه این اداره کل آغاز می‌شود گفت: تنها متقاضیان واجد شرایط مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهرهای سمنان، دامغان، گرمسار، شهمیرزاد، مهدی‌شهر، آرادان، سرخه می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با اعلام اینکه سامانه ثبت نام مسکن از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه تا ساعت ۲۴ یکشنبه فعال خواهد بود اضافه کرد: داوطلبان باید در این بازه زمانی ضمن دارا بودن شرایط به سایت tem.mrud.ir مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه متقاضیان نام نویسی در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام خود را انجام دهند اظهارداشت: این ثبت نام می‌تواند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ نیز انجام شود البته این تنها ثبت نام اولیه خواهد بود لذا از متقاضیان محترم درخواست می‌شود برای حفظ سلامتی خود و خانواده از مراجعه حضوری به ادارات و کافی نت‌ها خودداری کنند.

 

دهقان تصریح کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت نام و به عنوان درخواست کننده اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله نام نویسی کنند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اذعان داشت: متقاضیانی که نسبت به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کرده‌اند، چنانچه دارای شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به نام نویسی مجدد نداشته و در فرآیند قبلی نام نویسی طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: شنبه ۲۴ اسفند مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان طرح اقدام ملی مسکن نام نویسی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی

به گزارش خبرنگار مهر، دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در هشت حوزه به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در حوزه انتخابیه تهران ۴۰۰۰ شعبه به صورت تمام الکترونیک، آماده اخذ رأی هستند.

دومین دوره از انتخابات مجلس دوازدهم جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در همین راستا، در حاشیه نشست خبری امروز یکشنبه هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان از صندوق الکترونیک اخذ رأی رونمایی شد.

کد خبر 6096942 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • اسامی ۱۶ گروه برگزیده دومین جشنواره ملی سرود کانون اعلام شد
  • فاز ۳ طرح نهضت ملی مسکن رزن عملیاتی می‌شود
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان