Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@04:57:09 GMT

روشی موثر برای غلبه بر ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۵۷۶۶

روشی موثر برای غلبه بر ویروس کرونا

خبرگزاری میزان- استرس، اضطراب، ناامیدی و... از مشکلاتی است که در این روز‌های کرونایی گریبانگیر اکثر مردم است. مشکلی که علاوه بر ایجاد اختلال در زندگی روزمره می‌تواند سبب ضعف در سیستم ایمنی بدن و یا احساس افسردگی شود. اما چگونه می‌توانیم با غلبه بر استرس، سیستم ایمنی بدنمان را تقویت کرده و به سوی مهار کرونا حرکت کنیم؟ تاریخ انتشار: 11:14 - 22 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۵۲۳۲

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، پروفسور کرمی موسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم درباره تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر  ویروس کرونا اعلام کرد:

ویروس کرونا ذرات درشتی دارد و به همین خاطر روی سطوح می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویروس در هوا معلق نمی‌ماند لذا مردم باید از تماس با سطوح خودداری کنند و یا در صورت تماس حتماً دست‌ها را با آب و صابون بشویند.

کسانی که سرفه می‌کنند حتما از ماسک استفاده کنند و تردد‌ها را در حد امکان کاهش دهند و حتی از منزل هم بیرون نروند.

یکی از مشکلات فعلی ما در این شرایط استرس و اضطراب بالای بسیاری از خانم‌ها به خاطر ترس از مبتلا شدن به کرونا است غافل از اینکه استرس و اضطراب باعث ضعف سیستم ایمنی شده و بزرگ‌ترین سپر دفاعی در مقابل کرونا تقویت سیستم ایمنی بدن آن هم با آرامش است.

علاوه بر تغذیه سالم، ورزش کردن به صورت مستمر سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند و موجب سلامت جسم و سلامتی روح و روان انسان می‌شود. تمام دنیا متوجه شده که یک زندگی خوب و موفق تنها از راه انتخاب سبک زندگی سالم حاصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: راه‌های انتقال ویروس کرونا را بشناسید

مردم بدانند که اضطراب و استرس موجب تضعیف سیستم ایمنی بدن می‌شود.

منبع:ایسنا
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سیستم ایمنی بدن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشی برای جلوگیری از آلزایمر + فیلم

حکیم حسین خیراندیش، متخصص طب سنتی در برنامه صبحانه ایرانی با اشاره به اینکه آلزایمر یکی از بیماری‌های رایج در سنین بالا است که روی حافظه تاثیر می‌گذارد گفت: می‌توان با اصلاح سبک زندگی و رژیم غذایی از ابتلا به آلزایمر پیشگیری و علائم آن را کاهش داد که خوردن شربت عسل آب زعفرانی، استشمام عطر، دود اسپند صبح و شب را توصیه کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • راهکارهای کاهش استرس
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • هستی گهواره من/ اضطراب مرگ معنا بخش زندگی / گریز از مرگ با مد و دفن شدن در نقش اجتماعی
  • روشی برای جلوگیری از آلزایمر + فیلم
  • درمان معجزه‌آسای حساسیت فصلی با عطر طبیعی
  • با این راهکار استرس را از خود دور کنید
  • غلبه بر عفونت سینوس : ترفندهای ساده و موثر بدون نیاز به دارو (اینفوگرافی)
  • آیا قلیان در کاهش استرس تأثیر دارد؟
  •  کاهش استرس یا تلقین؟
  •  کاهش استرس با قلیان جنبه تلقینی دارد