Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:42:47 GMT

کرونا به گردوی ایرانی رونق داد!

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۵۷۸۰

کرونا به گردوی ایرانی رونق داد!

این روزها که به دلیل موج شیوع کرونا، کمتر از خانه‌های خود خارج می‌شویم و به دنبال راهکارهای طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود هستیم، شاید بد نباشد تا در کنار رعایت تمامی نکات بهداشتی، خرید اینترنتی گردو و خشکبار را هم در فهرست کارهایمان قرار دهیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه پوست کاغذی، گردو این غذای مغز، سرشار از امگا ۳ است و نه‌تنها طعم بی‌نظیری دارد بلکه آن‌قدر مغذی است که علاوه بر بهبود عملکرد مغز، باعث تقویت سیستم ایمنی بدن هم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب آن که با شیوع بیماری کرونا تمایل بازار برای خرید گردوی خارجی (مخصوصاً چینی) کاهش‌ یافته و دوباره مردم کشورمان به گردوهای ایرانی روی آوردند.

خواص گردو در تقویت سیستم ایمنی بدن

درست است که می‌گویند هر گردی گردو نیست اما هر گردویی سرشار از ویتامین‌های آ، ب و ث است که نقش مؤثری در تقویت سیستم ایمنی بدن بازی می‌کند. گردو منبع عالی پروتئین، فیبر، ویتامین‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد معدنی است و به‌عنوان یکی از مقوی‌ترین و مغذی‌ترین مواد خوراکی شناخته می‌شود. به همین دلیل نباید به‌راحتی این ماده مغذی را از رژیم غذایی خود کنار بگذاریم. چرا که این روزها توجه به رژیم غذایی سالم و مصرف مواد مغذی بسیار حیاتی است.

اگر شما هم به‌سلامتی خود و خانواده‌تان اهمیت می‌دهید، خرید گردو را فراموش نکنید. شاید خیلی‌ها به دلیل هزینه بالا از خریدن گردو صرف‌نظر کنند اما فراموش نکنید که هزینه خرید یک کیلوگرم گردو با هزینه‌های روزانه و مصرفی ما مثل نان یا چای زیاد تفاوتی ندارد. خرید گردو می‌تواند یک سرمایه‌گذاری مناسب روی رژیم غذایی و سلامت باشد.

برای خرید از خانه خارج نشوید!

اما با توجه به اینکه بیرون رفتن از خانه‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا توصیه نمی‌شود، حتماً خریدهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. با خرید اینترنتی گردو و خشکبار می‌توانید برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود تلاش کنید.

شاید خرید اینترنتی گردو به نظرتان عجیب برسد! چرا که از پشت کامپیوتر و یا تلفن همراه نمی‌توانید کیفیت و تازگی آن‌ها را مشخص کنید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم برای خرید اینترنتی مواد مغذی خشکبار نگاهی به فروشگاه پوست‌کاغذی داشته باشید.

فروشگاه آنلاین خشکبار پوست‌کاغذی با تضمین کیفیت به عرضه مستقیم گردو تویسرکان و سرکان می‌پردازد. این فروشگاه با حذف واسطه‌ها، مستقیماً از خود باغداران گردوها را تهیه‌کرده و به دست مشتریان می‌رساند که همین اتفاق باعث حفظ کیفیت و کاهش هزینه خرید گردو می‌شود.

این فروشگاه با حذف واسطه‌ها، اطمینان حاصل می‌کند که گردوها مطمئن، تازه و خالص به دست مشتریان برسد. همچنین برای حفظ کیفیت آن‌ها تا زمان تحویل سفارش، پوست گردوها را نمی‌شکند. همین شکست پوست گردوها و دست‌به‌دست شدن توسط واسطه‌ها در بازار است که باعث کاهش کیفیت و ماندگی گردوها و البته افزایش هزینه این ماده مغذی می‌شود.

برای خرید مغز گردو، گردو با پوست خشک، گردو خورشتی و ... می‌توانید از این فروشگاه استفاده کنید همچنین لیست به‌روز قیمت مغز گردو و انواع گردو را در سایت پوست‌کاغذی می‌توانید ببینید. این فروشگاه کیفیت محصول، نحوه ارسال و بسته‌بندی خود را تضمین می‌کند و اگر به هر دلیلی راضی نباشید، ۱۰۰ درصد پول شما را بازمی‌گرداند.

هرچند که سودجویان بسیاری در بازار گردوهای بی‌کیفیت می‌فروشند یا گردوهای خارجی را به‌جای گردوهای ایرانی جا می‌زنند، اما با مشورت با کارشناسان پوست‌کاغذی می‌توانید از کیفیت گردوها اطمینان حاصل کنید و یک خرید اینترنتی رضایت‌بخش را تجربه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردوی ایرانی كرونا تقویت سیستم ایمنی بدن خرید اینترنتی پوست کاغذی برای خرید خرید گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

امیر عبدوس درباره راهکارهای کاهش اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم در این زمینه اهمیت تفکیک پسماند از مبدا و تحویل آن به به مراکز مجازی است که در ماه‌های اخیر از طریق برنامه های کاربردی اقدام به خرید پسماندهای قابل بازیافت شهروندان می‌کنند چراکه این کار به مراتب هزینه‌های کمتری نسبت به تفکیک آن‌ها در مقصد دارد.

وی یکی از راه‌های کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی را به همراه داشتن کیسه‌های چند بار مصرف یا پارچه‌ای برای خرید ذکر کرد و گفت: اگر هنگام خرید ناگزیر به استفاده از کیسه‌های پلاستیکی بودیم، تلاش کنیم از کیسه‌های کمتری استفاده کنیم.

عبدوس درباره اقدامات سازمان محیط زیست برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی توضیح داد: این سازمان در نخستین گام با همکاری وزارت صمت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بر اساس آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی تلاش کرده است طی هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت‌) کیسه‌های پلاستیکی به‌طور رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نشود تا مردم به استفاده از کیسه‌های چند بار مصرف و پارچه‌ای برای خرید ترغیب شوند.

مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای هیچ مبلغی را برای ارایه کیسه‌های پلاستیکی به مشتریان دریافت نمی‌کردند، پاسخ منفی داد و تصریح کرد: هزینه صرف شده برای ارایه این کیسه‌ها در حاشیه سود فروشگاه‌ها لحاظ می‌شد بنابراین قرار است طی هفته زمین پاک این مبلغ در فاکتور خرید لحاظ شود تا کسانی که از کیسه برای حمل خریدهای خود استفاده می‌کنند از مبلغ پرداخت شده برای آن اطلاع یابند این در حالیست که علت تمایل مردم برای خرید از برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کیفیت بالای کیسه‌های پلاستیکی آن‌هاست.

وی اضافه کرد: در این شرایط تلاش می‌شود با اجرای طرح آزمایشی ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست کاهش یابد.

عبدوس درباره علت استفاده کم از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی در زمینه این طرح و پیامدهای مصرف کیسه‌های پلاستیکی برای محیط زیست اظهارکرد: شهرداری تهران در یک حرکت سراسری از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی درباره برنامه کاربردی نوماند - که به منظور جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان طراحی شده است- استفاده می‌کند. با بهره‌گیری از این نرم‌افزار کاربردی مردم پسماند خود را به پیمانکاران دارای مجوز تحویل می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود سازمان محیط زیست برای طرح ممنوعیت یک هفته‌ای عرضه کیسه‌های پلاستیکی علاوه بر رسانه‌های تصویری و مکتوب از ظرفیت بیلبوردهای شهری هم استفاده می‌کرد، اذعان کرد: این نظر، درست است البته اقدامات ما در این زمینه تازه شروع شده است و به‌طور قطع در مراحل بعد از ظرفیت بیلبوردهای شهری بیشتر بهره خواهیم برد.

عبدوس در پایان تاکید کرد: برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در هماهنگی کامل با اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سازمان مدیریت پسماند این شهرداری هستیم، با این حال برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه از همه رسانه‌ها استمداد می‌طلبیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • دستان قاچاقچی گردو در پوست گردو
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • فروشگاه کولرگازی در تهران
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند