Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس کشور گفت: علی‌رغم کشف مواد ضدعفونی و بهداشتی توسط نیروی انتظامی از انبارهای احتکار، به نظر می‌رسد که چرخه توزیع این مواد باید اصلاح شود. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار حسین اشتری در قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در ستاد نیروی انتظامی با قدردانی از تلاشگران و ایثارگران عرصه سلامت، اظهار کرد: جانفشانی جامعه پزشکی، پرستاری و کادر درمانی را در مبارزه و مقابله با ویروس کرونا قدر می‌دانیم و ان‌شاءالله با توکل بر خداوند متعال، همیت و همت همگانی در رعایت اصول و نکات بهداشتی، کرونا را شکست خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه سبزپوشان ناجا به عنوان "مدافعان امنیت" در کنار "مدافعان سلامت" هستند، خاطرنشان کرد: از تمام همکاران سخت‌کوش و عزیزم که در این موقعیت در انجام مأموریتها، شجاعانه و دلسوزانه حضور دارند نیز قدردانی و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه نسبت به سلامت نیروهای پلیس حساس هستیم، بیان کرد: تک تک نیروها و کارکنان نیروی انتظامی را همچون فرزندان خود می‌دانم و قطعاً از تمام ظرفیتهای بهداشتی و ایمنی سلامت برای صیانت از سلامت آنها و خانواده‌هایشان بهره می‌گیریم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریتهای نیروی انتظامی، ادامه داد: ماهیت مأموریتهای پلیس به گونه‌ای است که در هیچ شرایطی نمی‌توانیم نسبت به تامین نظم و امنیت بی‌تفاوت باشیم یا وظایف قانونی‌مان را دنبال و اجرایی نکنیم؛ در واقع باید بگویم نمی‌توانیم روند خدمات‌دهی به مردم را تعطیل کنیم اما لازم است در چنین شرایطی نیز با تأمین و تجهیز زیرساختها، ارائه خدمات غیرحضوری را تسهیل و تسریع کنیم.

اشتری با اشاره به اینکه نیروهای پلیس شجاعانه، ایثارگرانه و جانانه در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تصریح کرد: در راستای مهار و کنترل شیوع این ویروس در جامعه، تمام ظرفیتهایمان را به میدان می‌آوریم و در پیاده‌سازی این رویکرد، توجه به سلامت کارکنان و صیانت از آن را به عنوان یک اولویت جدی دنبال می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی، به اقدامات مقابله‌ای این نیرو در حوزه مقابله با احتکار اشاره و خاطرنشان کرد: با محوریت پلیس امنیت اقتصادی اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته به گونه‌ای که در تهران و سایر استانها ضمن شناسایی انبارهای احتکار، محتکرین شناسایی و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه علیرغم کشف مواد ضدعفونی و بهداشتی توسط نیروی انتظامی از انبارهای احتکار، به نظر می‌رسد که چرخه توزیع این مواد باید اصلاح شود، مطرح کرد: سازوکاری باید پیش‌بینی شود که این کشفیات مورد نیاز، طی فرایندی صحیح در اختیار عموم مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به تشدید رصد تحرکات شایعه‌پردازان در فضای مجازی، گفت: برخی افراد با شایعه‌پردازی و درو‌غ‌سازی، روحیه مردم را نشانه و هدف گرفتند این در حالی است که اطمینان می‌دهم نیروی انتظامی هرگز به فرصت‌طلبان اجازه موج‌سواری و جولان نمی‌دهد.

برخورد پلیس با عرضه پنهانی قلیانتمام مراجعان به مقرهای پلیس تب‌سنجی می‌شوند

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21,24,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فرمانده ناجا سردار اشتری قوه قضائیه فضای مجازی پلیس فتا وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده ناجا سردار اشتری قوه قضائیه فضای مجازی پلیس فتا وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس فرمانده ناجا سردار اشتری قوه قضائیه فضای مجازی پلیس فتا وزارت بهداشت ویروس کرونا پلیس نیروی انتظامی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۵۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ همزمان با آغاز هفته کارگر از چندین واحد تولیدی شهرستان تبریز بازدید کرد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر جهش تولید اظهار کرد: به حرکت درآمدن چرخه تولید در واحدهای تولیدی این شهرستان، موجب رونق اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری و فعال شدن نیروی انسانی و کاهش بیکاری می‌شود.

فرماندار شهرستان تبریز ضمن تبریک هفته کارگر به کارگران این مجموعه عنوان کرد: ارتقای کمیت و کیفیت محصولات تولیدی، بهره گرفتن از علم و تجربه اندوزی، برخورداری از دانش فنی و نیروی متخصص متناسب با ورود فناوری‌های جدید، داشتن خلاقیت، شناخت از بازارهای جدید و سیاست‌های ورود به آن‌ها و توجه به سلیقه مشتری، لازمه دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه توسعه فعالیت‌های اقتصادی است.

فاتح در ادامه به بررسی مسائل و مشکلات موجود در این کارخانه پرداخت و در راستای حل و رفع مشکلات موجود دستورات لازم را ابلاغ کرد.

کد خبر 748801

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!