Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط فعلی کشور و تحریم‌های ظالمانه آمریکا بخوبی نشان می‌دهد که تصمیمات آمریکا، بر اقتصاد، معیشت، سلامت و جان مردم تاثیر دارد.

به گزارش خرداد، علی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نامه رئیس مجلس شورای اسلامی به رئیس اتحادیه بین‌المجالس و روسای مجالس کشورهای مختلف برای مداخله جهانی جهت لغو تحریم‌های ضد انسانی آمریکا علیه کشورمان در شرایط فعلی گفت: ادعای آمریکا این است که اقلام دارویی و درمانی را تحریم نکرده، ولی نکته اینجاست که محدودیت‌های مالی و پولی ما اجازه تهیه اقلام بهداشتی و درمانی را نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا با بیان اینکه اقلام دارویی و درمانی را تحریم نکرده می‌خواهد خود را تبرئه کند، اما همه می‌دانند که محدودیت‌های مالی اجازه تامین اقلام دارویی و درمانی را نمی‌دهد.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: از نظر سیاسی، شرایط کنونی بهترین فرصت برای معرفی چهره واقعی آمریکاست که ادعا می‌کند با مردم ایران مشکلی نداشته و با دولت درگیر است. در شرایط فعلی می‌توان به خوبی نشان داد که تصمیمات آمریکا، بر اقتصاد، معیشت، سلامت و جان مردم تاثیر دارد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در مورد نامه علی لاریجانی به اتحادیه بین‌المجالس گفت: این نامه در معرفی چهره واقعی آمریکا به دنیا مفید است اما باید دید که سازمان‌های بین‌المجالس تا چه میزان می توانند افکار جامعه جهانی را ترغیب کرده و آمریکا را محکوم و مجاب کنند.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان گفت: الان وقت آن است که اثبات کنیم که تحریم‌ها و دشمنی‌های آمریکا بر ما فشار می‌آورد و با جان و سلامت مردم ایران بازی می‌کند. فکر می‌کنم مصداق بارز محدودیت‌های مالی سوئیفت باشد. ما حتی قبل از کرونا در تامین بعضی داروها و اقلام بهداشتی با مشکل مواجه بودیم. برچسب ها: تحریم ، کرونا ، آمریکا

منبع: خرداد

کلیدواژه: تحریم کرونا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان

 علی نقوی پیس از ظهر امروز در نشست خبری گفت :دومین همایش بین‌المللی سرمایه‌گذاری و توسعه استان کرمان (کرمان آیدکس ۲۰۲۴) تلاش دارد در دو بخش معرفی بهتر کرمان و ارائه تصویر بهتر و شفاف‌تری از استان، برگزار شود.

وی  افزود: کرمان هیچوقت متناسب با پتانسیل‌هایش توسعه پیدا نکرده و این رویداد تلاش دارد به سرمایه‌گذارانی که مایل هستند در استان سرمایه‌گذاری کنند، تصویر بهتری ارائه دهد.

نقوی اظهار کرد : فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان در این رویداد ارائه می‌شود و نمایشگاه جانبی نیز مورد استقبال قرار گرفته و شرکت‌های بزرگ و شناخته شده‌ای در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و امور زیربنایی اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: در این رویداد فضایی برای صنایع کوچک که نیازمند جذب سرمایه هستند، در نظر گرفته شده و شانس تامین مالی برای آنها وجود دارد، ویژگی مهم دیگر این رویداد برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس ایران است و کارشناسان این نهاد مالی، آموزش و پرسش و پاسخ با فعالان اقتصادی خواهند داشت .
وی تصریح کرد: همایش کرمان آیدکس از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود و ۲۲ پنل تخصصی در برش استانی و ملی داریم و دیدگاه‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری و چالش‌ها و موانع مطرح خواهد شد.
دبیر دومین همایش معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان با اشاره به حضور جمعی از نخبگان کرمانی در این رویداد، اظهار کرد: از بخش خصوصی و دولتی، معاون رئیس جمهور، وزرای اقتصاد، صمت، نیرو و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری خارج در این رویداد حضور خواهند داشت و تلاش بر این است خروجی پنل‌های تخصصی، راه‌حل‌های قابل دسترس و اجرا برای توسعه کشور باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی یمن به ناو جنگی ایتالیا در خلیج عدن/ زخمی شدن ده ها سرباز ناتو در سوئد/ قتل یک بازرگان مشهور اسرائیلی در اسکندریه مصر/ آماده شدن مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقامات دیوان بین‌المللی کیفری
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • آماده‌سازی قوانین احتیاطی در مجلس نمایندگان آمریکا برای تحریم مقام‌های دیوان کیفری لاهه
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • تعظیم شهریار مقابل چهره خاص زندگی
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان