Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در دستوری ضمن تأکید بر اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا در عدم پذیرش مراجعه کننده در مراکز پرتجمع نظیر مراکز و اماکن تفریحی و توریستی، اقامتگاه‌ها، مهمانپذیرها و هتل‌ها، از برخورد قاطع با متخلفان در این حوزه و همچنین افرادی که به اصطلاح به‌صورت کلید به دست مبادرت به اجاره دادن محل به مسافران می‌کنند خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به سایت‌ها و کانال‌های تبلیغاتی نیز هشدار داد تا از درج آگهی‌های مربوط به اجاره اقامتگاه مسافر در حوزه جغرافیایی اصفهان خودداری کنند.

علی اصفهانی با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده از شهروندان خواست که موضوع عدم خروج از منزل را کاملاً جدی گرفته و با توجه به محدودیت‌های ایجاد شده از سایر هموطنان خواست تا از مسافرت به اصفهان اکیداً خودداری کنند.

46

کد خبر 1363899

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند

حجت‌الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به چالش‌های منطقه جوی آباد اظهار کرد: حجم و تعداد ساخت سازهای غیرمجاز منطقه جوی‌آباد باعث شده تا در منطقه چارچوب‌های اصول شهرسازی رعایت نشود.

وی با تاکید بر اینکه حل این مشکل نیاز به عزم جدی مسؤولان استان دارد، گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه مشکلات متعدد اجتماعی برای شهرستان به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام نقدعلی با تاکید براینکه باید این وضعیت نا به سامان اصلاح شود، گفت: به علت عدم ساماندهی در گذشته امروز منطقه جوی آباد به کلونی معتادان متجاهر غیربومی تبدیل شده است.

وی گفت: با ساماندهی این منطقه علاوه بر پیشرفت و توسعه شهری چالش‌های اجتماعی منطقه رفع می‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص آخرین وضعیت زندان خمینی شهر نیز تصریح کرد: خروج زندان خمینی‌شهر به خارج از شهر در دستور قوه قضایه قرار گرفت است.

کد خبر 6089798

دیگر خبرها

  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب