Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق بیطرفان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فعالیت‌های خیرخواهانه جمعیت داوطلبان امام رضایی‌ها در استان قم، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بیمار شدن برخی نیازمندان در یک فعالیت خیرخواهانه با همراهی جمعی از خیرین کشور نسبت به تهیه و توزیع اقلام و لوازم غذایی و بهداشتی بین نیازمندان کرونایی اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برخی از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا، شغل خود را از دست دادند، تصریح کرد: برای دلجویی و حمایت از این جامعه هدف ۴۵۰ بسته غذایی و بهداشتی به ارزش هر بسته ۷۵۰ هزار تومان تهیه شده است که بسته بندی آن به پایان رسیده و توزیع آن از روز گذشته آغاز شده است.

مسئول جمعیت داوطلبان امام رضایی های قم با اشاره به شناسایی جامعه هدف برای توزیع اقلام غذایی و بهداشتی گفت: این خانواده‌ها از سوی واحد مددکاری بیمارستان‌ها معرفی می‌شوند که پس از راستی آزمایی و تحقیق بسته‌های حمایتی بین آنان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی به سن و سال افراد توجه نمی‌شود و ملاک ارزیابی‌ها برخورداری خانواده‌ها است، گفت: خانواده‌های مستضعف و ساکن مناطق محروم شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

بیطرفان با اشاره به کالاهایی که در این بسته حمایتی قرار دارد، گفت: برنج ایرانی، رب گوجه فرنگی، روغن، ماکارانی، چای، قند، شکر، تن ماهی، شربت نعنا و گل سرخ، ارده شیره، عسل، پودر لباسشویی، صابون، مایع ظرفشویی، دستکش، ماسک، ژل ضد عفونی، کنسرو لوبیا، شکلات، مایع سفید کننده و شامپو از اقلامی است که در قالب یک بسته بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به دیگر خدمات این جمعیت در ارتباط با مقابله با این ویروس بیان کرد: برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از مبدا بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها تعدادی از داوطلبان حضور دارند که در خروجی بیمارستان‌ها نسبت به ضد عفونی لباس و دست مردمی که از این مکان‌ها بیرون می‌آیند اقدام می‌کنند.

کد خبر 4876446

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا قم کمک به نیازمندان بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین احتکار ماسک طبی شیوع کرونا بیرجند شیراز استانداری سمنان مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها غذایی و بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..

دریافت 5 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حرف‌های جالب مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی درباره آلودگی برخی از محصولات غذایی را در این ویدئو مشاهده نمایید. این مدیر آزمایشگاه می گوید روغن های سنتی که در مغازه ها جلوی مشتری گرفته می شود نباید خریداری شوند چون باید قبل از مصرف آزمایش های لازم روی آن انجام شود.

کد خبر 849190 منبع: مهر برچسب‌ها سلامت روغن خبر مهم زيتون - روغن زيتون برنج تغذیه

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ پرس غذای گرم در پارس‌آباد بین نیازمندان توزیع شد
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه