Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:43:35 GMT

ماکسیم علیه ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۶۲۱۲

ماکسیم علیه ویروس کرونا

شرکت ماکسیم خودروهای ناوگان خود را رایگان ضدعفونی می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ماکسیم، در راستای اطمینان خاطر مسافران و رانندگان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ماکسیم اقدام به ضدعفونی کردن رایگان خودروهای این سامانه کرده است.

این شرکت از تاریخ ۱۳ اسفندماه ضدعفونی کردن خودروها را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات پاک‌سازی خودروهای ماکسیم علیه ویروس کرونا را یک اپراتور با تجهیزات کامل و رعایت نکات بهداشتی انجام می‌دهد. روزانه ۲ ساعت به این کار اختصاص می‌یابد.

عملیات ضدعفونی کردن خودروها کاملاً رایگان است و هیچ‌ هزینه‌ای برای رانندگان ندارد.

سامانه ماکسیم طرح ضدعفونی کردن خودروها را از شهر قم آغاز کرده است. این طرح با استقبال زیادی از سوی رانندگان ماکسیم مواجه شده است و در شهرهای تحت اجرای این طرح روزانه ده‌ها خودرو پاک‌سازی می‌شوند.

ماکسیم از طریق اطلاعیه‌های اپلیکیشن، زمان شروع عملیات ضدعفونی خودروها را به رانندگان هر شهر اطلاع می‌دهد.

این سامانه علاوه بر ضدعفونی کردن خودروها، از رانندگان ماکسیم درخواست می‌کند که با رعایت نکات بهداشتی، شست‌وشوی مداوم دست‌ها، وارسی مداوم علائمی چون تب و سرفه و تغذیه مناسب از سلامت خود و مسافران محافظت کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماکسیم ویروس کرونا تاکسی اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت

حزب الله لبنان اعلام کرد که در چهار عملیات خود طی امروز، نظامیان صهیونیست و تجهیزات جاسوسی آن‌ها را در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان امروز سه شنبه اعلام کرد با تعدادی پهپاد تهاجمی، افسران و نظامیان ارتش رژیم اسرائیل را حین حضور آن‌ها در محیط پادگان یفتاح هدف قرار داده و این پهپادها به دقت به هدفشان اصابت کرده است که در نتیجه آن شماری از اشغالگران کشته یا زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان در این بیانیه همچنین گفت که در حین این حمله، پهپادهای دیگری، یکی از لانچرهای سامانه گنبد آهنین را در جنوب پادگان راموت نفتالی هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان بعد از حمله پهپادی و موشکی اول خود اعلام کرد که نظامیان رژیم اسرائیل را در داخل پادگانی، به هنگام تحرکات آن‌ها با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار داده است.

حزب الله همچنین اعلام کرد که در عملیات دیگر (سومین)، پادگان راموت نفتالی را بعد از یک‌ونیم ساعت از حمله پهپادی اول با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و نظامیان صهیونیست در اثر این حمله کشته یا زخمی شده‌اند.

در عملیات چهارم، حزب الله تجهیزات جاسوسی ارتش صهیونیستی را در سایت السماقه در نزدیکی بلندی‌های کفرشوبا لبنان هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از قول ارتش این رژیم نوشتند که دو تن از نظامیان صهیونیست در حمله تلافی‌جویانه دیروز حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی کشته شده‌اند.

حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»شلیک 70 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیه: عملیات علیه رفح تمام جهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد
  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • آب چاه بخوریم یا آب معدنی؟ / ضدعفونی آب لوله کشی با اشعه ماورای بنفش
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها