Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@09:16:07 GMT

کاشت بیش از یک میلیون بوته گل فصلی بهاره در شهر همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۶۲۲۰

کاشت بیش از یک میلیون بوته گل فصلی بهاره در شهر همدان

وحید علی ضمیر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در راستای استقبال از بهار ۹۹ بیش از یک میلیون بوته گل فصلی بهاره شامل بنفشه، همیشه بهار، آنمون، شب بو و لاله در سطح بوستان‌ها، میادین، بلوارهای اصلی و فلاور باکس‌های شهر کاشته می‌شود، گفت: این گل‌ها زیبایی و طراوت خاصی به سیمای شهری می‌بخشد.

علی ضمیر بیان کرد: هیچ فعالیت مربوط به استقبال از بهار که برای مردم ضرر نداشته باشد از جمله فضاسازی شهری و گل کاری‌ها تعطیل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آماده سازی پارک‌ها و بوستان‌ها ادامه داد: فعالیت آب نماها، کاشت گونه‌های فصلی و دائمی، درخت و درختچه، بازپیرایی فضای سبز، رسیدگی و رفع نواقص سیستم روشنایی پارک‌ها، تعمیر آبخوری‌ها و شیرآلات، رنگ آمیزی و شستشوی آبنماها و مبلمان پارک‌ها، نصب و رفع نقص وسایل تفریحی و ست‌های ورزشی، شستشوی جداول معابر پارک‌ها و بررسی وضعیت سطل ها و باکس‌های زباله داخل پارک‌ها از جمله مواردی است که شهرداری همدان برای استقبال از نوروز در دست اقدام دارد.

علی ضمیر افزود: سرویس‌های بهداشتی که باز هستند روزانه در چندین نوبت ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه نصب نمادهای نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش خواهد داشت، اعلام کرد: بر این اساس بیش از ۳۰۰ قطعه نماد نوروزی توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در نقاط مختلف شهر همدان جانمایی می‌شود که در همین راستا نمادهای نوری، نقاشی‌های دیواری و آماده‌سازی جداره شهری نیز انجام خواهد شد.

وی به کاشت ۸ هزار اصله نهال مثمر هم که به شهروندان تحویل و در جلوی درب منازل آنها کاشته شد، اشاره کرد و گفت: شهرداری همدان با برنامه ریزی برای کاشت نهال گام موثری در توسعه فضای سبز شهری برمی دارد که این مهم قطعاً با همراهی، همیاری و مشارکت تمام شهروندان کامل خواهد شد.

کد خبر 4876460

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان کاشت گل و گیاه بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین احتکار ماسک طبی شیوع کرونا بیرجند شیراز استانداری سمنان مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضعیف حقوق شهروندان می‌شود و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مهیا کردن زیرساخت‌های معابر انجام نمی‌شود که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام‌زنی به مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان، گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

رحیمی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر با توجه به درخواست شهروندان شناسایی شد و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

کد خبر 749243

دیگر خبرها

  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم