Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-06@19:28:53 GMT

یورو ۲۰۲۰ به خاطر کرونا به تعویق می افتد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۶۳۳۶

یورو ۲۰۲۰ به خاطر کرونا به تعویق می افتد؟

به گزارش صدای ایران و به نقل از آس، سازمان بهداشت جهانی دیروز (چهارشنبه) از همه‌گیر شدن ویروس کرونا خبر داد. این خبر یوفا را مجبور می‌کند برای یک سال یورو را به تعویق بیندازد و این بازی‌ها را ژوئن ۲۰۲۱ برگزار کند. در حالی که کمتر از ۱۰۰ روز به شروع این رقابت‌ها باقی مانده است (بازی‌ها فعلا قرار است دوازدهم ژوئن در رم آغاز شود و دوازدهم جولای در انگلیس به پایان برسد) الکساندر شفرین، رییس یوفا باید درباره لغو احتمالی یورو تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس رقابت‌های باشگاهی در تمام قاره لغو شود از جمله مسابقاتی همچون لیگ اروپا و لیگ قهرمانان. 

مشکل بعدی پیدا کردن تاریخ مناسب برای بازی‌های لغو شده در لیگ‌های مختلف و رقابت‌های اروپایی است. یوفا که قصد داشت ابتدا یورو را در تاریخ مورد نظر برگزار کند اکنون پذیرفته که یک سال این تورنمنت را به تعویق بیندازد. اگر این اتفاق رخ دهد کشورهای اروپایی می‌توانند با تعویق بازی‌ها فصل خود را طولانی‌تر کنند و بازی‌ها تا اوایل جولای ادامه داشته باشد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران سازمان بهداشت جهانی فوتبال کرونا کرونا ویروس بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویرا بعد از برد دو بر یک تیمش برابر نساجی مازندران با بیان اینکه تیمش از زمان حضورش در ایران هجومی بوده و در نیمه دوم بازی نساجی باتوجه به ۱۰ نفره شدن تدافعی بازی کرد، افزود: پرسپولیس در دوره آقای گل محمدی هم اینگونه بوده است.

ویرا با اظهار اینکه امروز به خاطر برد تیم خوشحالم اما به خاطر سیلی که در برزیل رخ داده ناراحتم، افزود: از بازی امروز می‌توانیم درس بگیریم زیرا در نیمه اول شانس‌های گل زیادی داشتیم اما به گل نرسیدیم و در نیمه دوم به خاطر اخراج بازیکن مجبور شدیم بازی تدافعی ارائه بدهیم.

ویرا در ادامه افزود: می‌دانستیم بازی امروز ما در حضور هواداران زیادی برگزار می‌شود. امروز وقتی دیدم هواداران نساجی برای تماشای بازی آمده‌اند، برایم جالب بود.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره آینده همکاری‌اش با پرسپولیس گفت: اکنون تمرکزمان رسیدن به قهرمانی است و امیدوارم باشگاه قدر بازیکنانی که داریم را بدانند و در آینده برای فصل بعد تصمیم می‌گیریم.

ویرا گفت: من هم اگر قرارداد جدید امضا کنم برای فصل آینده در پرسپولیس حضور خواهم داشت.

کد خبر 6098725

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد