Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@00:22:45 GMT

تصمیم آمریکابرای اعزام نیرو به ادلب

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۶۳۸۴

مشاور امنیت ملی آمریکا گفت که واشنگتن قصد اعزام نیرو برای کاهش تنش در ادلب سوریه را به رغم درخواست‌ها برای این منظور ندارد. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی دولت آمریکا در سخنانی در موسسه هریتج گفت: شرایط بسیار سختی است. برخی دوستان پیشنهاد دادند که ما برای توقف جنگ وارد عمل شویم اما نمی‌خواهیم یگان هوابرد خود را میان نیروهای روسیف ایرانی، سوری، القاعده، ترکیه‌ای و نیروهای دفاعی سوریه رها کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر قصد این کار را نداریم.

وی در عوض قول داد که آمریکا به حمایت از ترکیه در جبهه انسانی و مقابل با بحران آوارگان حمایت کند. وی اشاره کرد که حضور نظامی آمریکا در شرق و جنوب سوریه برای حمایت از کردها، اسرائیل و اردن است.

اوبراین افزود: ما احساس می‌کنیم کار زیادی برای سوریه کرده‌ایم.

مشاور امنیت ملی آمریکا همچنین گفت که تشدید جنگ در ادلب به رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه آموخت تکیه بر روسیه به عنوان یک شریک و متحد همواره یک گزینه خوب نیست بخصوص در مناطقی همچون سوریه.

منبع: تابناک برچسب ها: نیرو ، ادلب ، امریکا ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نیرو ادلب امریکا ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است

امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد پیرامون: «وضعیت خاورمیانه: (سوریه)» گفت: وضعیت انسانی در سوریه همچنان وخیم است. مردم سوریه از چالش‌های اقتصادی عمیقی رنج می‌برند. بر اساس آخرین گزارش سازمان ملل متحد، ۱۶.۷ میلیون نفر، یعنی نزدیک به ۷۰ درصد جمعیت سوریه، به کمک‌های بشردوستانه فوری نیاز دارند. سطح بودجه فعلی تخصیص‌یافته برای رسیدگی به بحران انسانی در سوریه نگران‌کننده است.

دیگر خبرها

  • احتمال اعزام نیرو‌های انگلیسی به غزه
  • بیانیه دانشجویان ترکیه در حمایت از خیزش دانشجویی در آمریکا
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • متلاشی شدن ۴۵۴ باند تبهکاری در ترکیه در ۱۰ ماه گذشته
  • برگزاری بیش از ۲۵ تظاهرات در ادلب برای سرنگونی «الجولانی»
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل
  • ایروانی:تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"