Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-یک منبع در سازمان الحشد الشعبی عراق اعلام کرد که جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی شامگاه چهارشنبه (دیشب) مواضع گروه‌های مقاومت را در بوکمال واقع در شرق سوریه هدف قرار دادند.

این منبع به شبکه خبری رسیا الیوم گفت: در این حملات مواضع گروه های مقاومت «کتائب حزب الله»، «النجباء»، «سید الشهداء»، و لشکر «حیدریون» هدف قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: اطلاعات موجود حاکی است که جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی این حملات را انجام داده اند.

پیش از این منابع سوری اعلام کرده بودند که جنگنده های ناشناس شامگاه چهارشنبه به ریف دیرالزور نزدیک مرز این کشور با عراق در جنوب شرق بوکمال حمله کردند.

بر اساس این گزارش، حمله جنگنده ها به مناطق مرزی عراق و سوریه بعد از آن صورت گرفت که بیش از ۱۰ راکت کاتیوشا به منطقه التاجی شمال بغداد اصابت کرد؛ جایی که نیروهای ائتلاف تحت فرمان آمریکا حضور دارند و در این حملات، دو سرباز آمریکایی و یک سرباز انگلیسی کشته و دست کم ۱۲ تن دیگر از ائتلاف غربی زخمی شدند.

منابع خبری همچنین چهارشنبه شب از بمباران پایگاه الحشد الشعبی در منطقه «هری» استان الانبار عراق از سوی نیروهای آمریکایی خبر دادند.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

دیگر خبرها

  • حملات نظامیان صهیونیست و استقامت مردم جنوب لبنان
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • حمله به ۱۰۲ کشتی اسرائیلی آمریکایی و انگلیسی در ۲۰۲ روز