Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس آقا زاده در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین در کیش از عملیات ضدعفونی روزانه خیابان‌ها و معابر اصلی کیش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مخصوص خبر داد و گفت: برای ضدعفونی و گندزدایی از معابر شهری جزیره کل مجموعه شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش و مجموعه خوب آتش نشانی جزیره بسیج شده است، به‌گونه ای که این عملیات های روزانه با با استفاده از تجهیزات و ماشین‌آلات مخصوص و نیروی انسانی بالایی که بصورت مستقیم درگیر کار هستند انجام میگردد ، که به جز این نیروها ، گروه‌هایی نیز برای پشتیبانی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهندس آقا زاده همچنین افزود: با تدابیر انجام شده توسط مدیر عامل محترم شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش بصورت روزانه مسیرها و معابر اصلی مرکزی و پر رفت و آمد جزیره و نیز مسیرهای فرعی کیش ضدعفونی می گردند
وی در ادامه افزود : به ساکنین خوب جزیره این اطمینان را می دهم که خدمتگذاران آنها در شرکت عمران، آب و خدمات شهری جزیره در خصوص قضیه ویروس کرونا با قدرت عمل نموده و با حساسیت کامل نسبت به سلامت شهروندان خود احساس مسوولیت خواهند داشت .
معاونت امور شهری و محیط زیست شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش با بیان این‌که لازم است در شرایط کنونی با پیام ها و اخبار مثبت امید را دل مردم تقویت نماییم گفت: بخشی از فضای مجازی در این شرایط متاسفانه خواسته یا ناخواسته درصدد ایجاد تزلزل در امید برای مقابله با این ویروس نامنحوس هستند که همانگونه که بارها و بارها توسط شورای سلامت جزیره هم اطلاع رسانی شده است باید با افکار منفی و ضعیف مقابله نماییم و با پیام ها و اخبار مثبت امید را دل مردم تقویت نماییم .
مهندس آقا زاده در پایان با تشکر از تلاش های همکاران خدوم خود در شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش و تمامی دستگاههای درگیر در این مشارکت عمومی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت کیشوندان از ضد عفونی کردن خیابان‌ها و معابر نقاط مختلف جزیره کیش به ترتیب ذیل خبر داد :
۱- بازار ماهی
۲- محوطه اطراف مراکز تجاری
۳- اداره پست
۴- پیاده روهای نوار سیاحتی (بلوار دریا، بلوار ساحل ، محوطه اسکله تفریحی، خ سالار کیش، مجتمع بانک ها)
۵- کمپ صبا
۶- ایستگاه های شماره ۱، ۲ و ۳ آتشنشانی
۷- ساختمان های شماره ۱، ۲ و ۳ شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش
۸- کلانتری (جنب اداره پست)، (بلوار جاسک) و کلانتری درخت سبز
۹- ساختمان پلیس راهور
۱۰- ساختمان شرکت عمران، آب و خدمات شهری منطقه آزاد کیش
۱۱- ساختمان دادسرا
۱۲- پارک سیمرغ و نیلوفر: سرویس های بهداشتی (۲ ساختمان)، نیمکت ها، آلاچیق ها، لوازم بازی کودکان
۱۳- پارک شهر (سرویس های بهداشتی (۳ ساختمان)، نیمکت ها، آلاچیق ها، لوازم بازی کودکان و لوازم تندرستی)
۱۴- باغ راه (سرویس های بهداشتی (۲ ساختمان)، نیمکت ها، آلاچیق ها، لوازم بازی کودکان و لوازم تندرستی)
۱۵- پارک خانواده (سرویس های بهداشتی (۲ ساختمان)، نیمکت ها، آلاچیق ها، لوازم بازی کودکان و لوازم تندرستی)
۱۶- پارک گلستان (سرویس های بهداشتی ۱ ساختمان)، وسایل بازی و مبلمان)
۱۷- پارک میرمهنا ۱ و ۲ (سرویس های بهداشتی (۲ ساختمان)، وسایل بازی و مبلمان)
۱۸- پارک ساحلی کشتی یونانی و هور (سرویس های بهداشتی (۲ ساختمان)، وسایل بازی و مبلمان)
۱۹- پارک ساحلی مرجان (سرویس های بهداشتی (۲ ساختمان) و مبلمان)
۲۰- ایستگاه های مینی بوس و در سطح جزیره
۲۱- مبلمان شهری در سطح جزیره (نیمکت ها، سطل های زباله)
۲۲- اسکله تفریحی و اسکله عرب ها (نرده ها، نیمکت ها)
۲۳- سرویس های های بهداشتی در سطح جزیره به غیر از پارک ها (۹ ساختمان)
۲۴- خودروهای ناوگان حمل و نقل شهری (تاکسی و مینی بوس ها)
۲۵- کانتینرهای زباله در سطح جزیره
۲۶- کمپ های کارگری (کمپ سحر، بازیافت، صفین قدیم و جدید و کرمانشاهان)
۲۷- پل های عابر پیاده در سطح جزیره

46

کد خبر 1363927

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان سرویس های بهداشتی لوازم بازی کودکان سطح جزیره ویروس کرونا شرکت عمران ۲ ساختمان آلاچیق ها نیمکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به دستاوردهای نوین سازمان انتقال خون که در سال گذشته آغاز شد، گفت: اقدامات نوین سازمان انتقال خون باعث شد رتبه اعتباری ما در میان کشورهای پیشرفته تثبیت شود و در منطقه نیز کماکان با فاصله بسیار زیاد به عنوان مرجع آموزش سازمان بهداشت جهانی در زمینه طب انتقال خون باشیم.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند، انجام آزمایشات غربالگری مولکولی (NAT) است که نقش اساسی در حذف انتقال ویروس‌های خطرناکی نظیر ایدز و هپاتیت از طریق خون و داروهای مشتق از پلاسمای خون دارد. همچنین، انجام آزمایش غربالگری آنتی بادی جهت انطباق صد در صدی گیرنده و اهداکننده و پیشگیری از بروز عوارض ناشی از تزریق خون و نیز آزمایش توالی یابی ژنتیکی (HLA) به روش (NGS) جهت بررسی سازگاری بافتی و تسهیل انجام پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برای بیماران نیازمند به آن در داخل کشور از فعالیت‌هایی بود که از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و گسترش خدمات نوین و توسعه کمّیت و کیفیت این خدمات وابسته به این حمایت و تخصیص اعتبارات مناسب برای تأمین ملزومات مرتبط است.

حاجی بیگی با اشاره به جایگاه ممتاز سازمان انتقال خون در تأمین خون سالم و صد درصد داوطلبانه در میان کشورهای منطقه و جهان و تأمین صد درصدی نیازهای بیمارستانی در مورد خون و فراورده، گفت: تمامی این افتخارات مرهون همراهی مردم نوع دوست و حمایت‌های مسئولان اجرایی کشور و نمایندگان مجلس است و انتظار داریم در آینده نیز از این حمایت‌ها برخوردار شویم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون