Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@11:20:41 GMT

اقدام تازه عربستان برای جلوگیری از شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۷۰۵۱

اقدام تازه عربستان برای جلوگیری از شیوع کرونا

 خبرگزاری عربستان سعودی(واس) به نقل از یک منبع مسئول در وزارت کشور عربستان گفت، تصمیم به تعلیق پروازها بنا بر اقدامات پیشگیرانه‌ای اتخاذ شده که نهادهای پزشکی ویژه توصیه کرده‌اند و مشتمل بر کشورهای اتحادیه اروپا، سوئیس، هند، پاکستان، سریلانکا، فیلیپین، سودان، اتیوپی، سودان جنوبی، کنیا، جیبوتی، سومالی و اریتره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توقف پروازها همچنین شامل ورود افراد از کشورهای مذکور و نیز کسانی می‌شود که طی ۱۴ روز گذشته در آنجا حضور داشته‌اند. همچنین تردد مسافران از طریق مرزهای زمینی با اردن متوقف شده است اما حمل و نقل کالا و عبور اشخاص در موارد استثنایی ادامه دارد.

تصمیم مبتنی بر تعلیق سفر، تا پیش از اجرایی شدن آن ۷۲ ساعت به شهروندان سعودی و نیز شهروندان اردنی فرصت می‌دهد تا به کشورشان باز گردند.

این تصمیم، کادر پزشکی فعال در اردن را که از شهروندان فیلیپینی و هندی هستند و نیز پروازهای باری و تجاری را با در نظر گرفتن احتیاطات لازم و ضروری مستثنا کرده است.

310311

کد خبر 1363920

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عربستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • مستقر شدن بالگرد در لرستان برای جلوگیری از آتش‌سوزی احتمالی ضروری است
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • آموزش نیرو‌های واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • آموزش نیروهای واکنش سریع در عربستان/ خارطوم اعتراض کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران