Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@14:23:20 GMT

جانفشانی شهدا دشمنان را ناامید و مایوس کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۷۰۷۲

جانفشانی شهدا دشمنان را ناامید و مایوس کرد

سردار "علی اکبر جاویدان" روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهیدان به مناسب بزرگداشت روز شهدا، با تقدیر از حماسه آفرینی شهدای گلگون کفن، افزود: خون مطهر شهدا ضامن اقتدار و بالندگی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه تا زمانی که فرهنگ و تفکر شهادت در جامعه جاری است، دشمنان هرگز کاری از پیش نخواهند برد، گفت: ۴۱ سال است حربه و دسیسه دشمنان علیه کشورمان به جایی نرسیده چرا که عشق به شهادت در میان سربازان ولایت موج زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار جاویدان تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت وجود شهدا به قدرتی بزرگ در دنیا تبدیل شده و به برکت وجود رهبر فرزانه انقلاب روز به روز بر اقتدار و عظمت آن افزوده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با تجلیل از صبر و استقامت زینب گونه مادران و همسران شهدا، گفت: اجر و پاداش آنها در نزد خداوند متعال کمتر از فرزند و همسر شهید و یا جانبازشان نیست.

وی تصریح کرد: بدون تردید مادران و همسران شهدا در موفقیت‌ها و پیشرفت‌های صورت گرفته نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشته اند چرا که عزیزشان را راهی جبههها و نبرد با دشمنان کرده اند تا از ناموس و کیان این مملکت دفاع کنند.

سردار جاویدان یادآوری کرد: پس از آن هم مادران و همسران شهدا رنج غم و فراغ فرزند و همسر شهید خود را صبورانه تحمل و در برابر همه مشکلات یک تنه ایستادگی کرده اند تا دشمنان نتوانند سوء استفاده ای کنند.

وی اضافه کرد: مادران و همسران شهدا نمونه های واقعی صبر و استقامت در جامعه و الگویی تمام عیار برای همه خانواده های مسلمان محسوب می شوند.

خانواده شهیدان "سعید رضایی"، "اکبر نجفی"، فریدون جلیلیان"، "احمدعسگری" و "محمدحسین شیرندی" در پایان این دیدار با دریافت لوح و هدیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، بیش از ۲۱ هزار جانباز و هزار و ۶۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و در طول هشت سال دفاع مقدس مستقیم درگیر جنگ با عراق بود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا انقلاب اسلامی ایران رهبر فرزانه انقلاب زینب مسلمان هشت سال دفاع مقدس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مادران و همسران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی سروری‌مجد، قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از دانشکده ویژه مادران دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری، خواستار الگوگیری همه واحدهای دانشگاهی از این واحد دانشگاهی در ایجاد دانشکده‌های مختص بانوان شد و اظهار کرد:‌ با توجه به تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دکتر طهرانچی و ظرفیت‌های موجود در واحد یادگار امام (ره) به‌زودی شاهد ایجاد رشته‌هایی که مورد اقبال و استقبال دانشجویان مادر در دانشکده بانوان است، خواهیم بود.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با تأکید بر راه‌اندازی مدرسه عالی مهارتی روان‌شناختی و مدرسه عالی مهارتی مادر و کودک در پردیس مادران افزود: آنچه از این واحد دانشگاهی انتظار می‌رود این است که به‌عنوان واحد نمونه در تأسیس دانشکده مختص بانوان، الگویی موفق برای سایر واحد‌ها در سطح کشور باشد.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: راه‌اندازی پردیس مادران و فعالیت‌هایی که در این حوزه صورت می‌گیرد نشان از توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) نسبت به دانشجویان مادر است که این خود بسیار ارزشمند و جای قدردانی دارد.

سروری‌مجد گفت: دانشجو بودن معمولا شرایط خاصی دارد و فرد برای اینکه بدون دغدغه به تحصیل بپردازد، باید همه تمرکز خود را صرف درس خواندن کند؛ اما اشتغال، ازدواج و فرزندآوری شرایطی را برای دانشجو ایجاد می‌کند که گاهی ادامه مسیر برای دانشجویان با سختی و مشقت طاقت‌فرسایی همراه بوده به همین منظور ضرورت ایجاد امکانات و بستری مناسب برای ادامه تحصیل مادران اجتناب‌ناپذیر است. امیدوارم آنچه امروز به جمع‌بندی رسیدیم در یک برنامه زمانی مدون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) و در سازمان مرکزی تحقق یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت‌ نام بیش از ۶۰۰۰ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳