Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی اسفنانی مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران ، درباره اقدامات تعزیرات برای کنترل بازار شب عید در پایتخت، گفت: هر ساله از اواسط اسفندماه تا پایان تعطیلات سال بعد، طرح ویژه نوروزی توسط سازمان تعزیرات حکومتی اجرا می‌شود.

اخبار اقتصادی - وی افزود: این طرح امسال با ماه مبارک رمضان همزمان شده و در اقدامات خود هم برای نوروز و هم برای ما مبارک رمضان برنامه‌های خود را پیش بینی کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفنانی تصریح کرد: با اعلام وزرای دادگستری و صنعت، معدن و تجارت از ششم اسفندماه امسال به صورت رسمی طرح ویژه سازمان تعزیرات برای کنترل بازار شب عید و بازرسی از فروشگاه‌های بازار آغاز شد.

وی افزود: در این طرح به مباحث مربوط به مایحتاج و نیاز هموطنان ورود کردیم و عمده بازار هدف ما بحث گوشت قرمز و مرغ، شیرینی فروشی‌ها، میادین میوه و تره بار، رستوران‌ها، هتل‌‎ها و ... است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران اضافه کرد: با توجه به شرایطی که در پایان امسال در کشور شکل گرفت که به دنبال ایجاد فضای خاص هستیم.

وی افزود: در روز‌های اخیر بیشترین توان خود را در بحث کالا‌های سلامت محور صرف کردیم که در این حوزه کشفیات قابل توجهی نیز در حوزه احتکار ماسک، مواد ضدعفونی کننده و دستکش داشتیم و پرونده‌‎های آن نیز رسیدگی و احکامشان هم صادر شد که در همین رابطه پرونده‌های دیگری نیز در دست بررسی است.

اسفنانی با بیان اینکه طرح ویژه تعزیرات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، گفت: مباحث کم فروشی و گران فروشی اقلام مورد نیاز شهروندان، مد نظر رسیدگی ما در بازار است وهموطنان با مشاهده هرگونه کارشکنی در بازار‌ها موارد را به ما گزارش کنند تا با متخلفان در این حوزه برخورد‌های لازم قانونی و قاطع صورت بگیرد.

وی درباره اختلاف قیمت‌های موجود در بازار در خصوص فروش گوشت قرمز گوسفندی، گفت: همواره با سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان در حال ارتباط هستیم و مبنای رسیدگی سازمان تعزیرات به تخلفات گران‌فروشی قیمت گذاری این سازمان بر اقلام است.

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران نرخ فروش هر شقه گوشت گوسفندی در بازار تهران از یک میلیون تا یک میلیون و ۵۰ هزار ریال است و فروش این محصول بیش از نرخ اعلامی تخلف گران فروشی است و به محض مشاهده بازرسان تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی کنترل بازار شب عید ماه مبارک رمضان گران فروشی بازار تهران گران فروشی بازار شب عید تعزیرات حکومتی مبارک رمضان طرح ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو