Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:50:47 GMT

مرز دوغارون روزانه ضدعفونی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۷۳۸۸

مرز دوغارون روزانه ضدعفونی می‌شود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسین آقایی مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس و برگزاری جلساتی که با حضور فرماندار شهرستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولین گمرک دوغارون انجام شد، مقرر شد که تمهیدات لازم جهت پیشگیری از انتشار این ویروس انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: در منطقه ویژه اقتصادی با توجه به اینکه در نقطه صفر مرزی قرار داریم و تردد رانندگان زیادی را شاهد هستیم و به لحاظ اینکه روزانه بین هزار تا هزار و ۲۰۰ نفر کارگر و کارمند، نمایندگان شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان ایرانی و افغانستانی در این مجموعه تردد دارند، در ابتدای امر نسبت به تهیه ملزومات انفرادی از قبیل ماسک، دستکش و ژل اقدام نمودیم که در اختیار کارکنان قرار گرفت.

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: همه روزه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمام قسمت‌های اداری گمرک و سالن‌های منطقه ویژه توسط کارکنان ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

آقایی افزود: با همت دلاور مردان ارتش جمهوری اسلامی در لشکر ۳۸ زرهی شمال شرق کشور، روز‌های سه شنبه و چهارشنبه کلیه قسمت‌های منطقه ویژه، معابر ورودی و خروجی سالن‌های اداری و کامیون‌های ورودی و خروجی ضدعفونی و گندزدایی شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

مرز دوغارون به عنوان معبر رسمی ورود به جمهوری اسلامی ایران در ۲۵۰ کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.   انتهای پیام// ا.چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا اقدامات پیشگیری از کرونا منطقه ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • تثبیت جایگاه ایران در منطقه پس از «وعده صادق»
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودرو‌های وارداتی؛ ثبت‌نام جدید وجود دارد؟
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • امام خمینی(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه قم رقم زد
  • امام(ره) فصل جدیدی در تاریخ را از فیضیه رقم زدند / امام صادق(ع) منظومه جامع فکر تمدنی اسلامی را ارائه کردند
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم