Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الله پاداش گفت: در شهر کرمان افرادی از نواحی مقاومت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امیر المومنین (ع) با هماهنگی فرماندار کرمان و مراکز بهداشتی، معابر عمومی و نقاط پر تردد شهر به ویژه در بانک ها و پارک ها را به صورت روزانه گندزدایی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله پاداش در ارتباط با راه اندازی کارگاه های تولید کننده ماسک و مواد ضدعفونی کننده توسط سپاه ثارلله برای مقابله با ویروس کرونا به خبرنگار راه آرمان گفت: برای راه اندازی این کارگاه ها نیازمند دریافت مجوز از ستاد استانی مبارزه با کرونا بودیم از این رو با صدور مجوز توسط استاندار کرمان اقدامات اولیه برای راه اندازی این کارگاه ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارلله استان کرمان مطرح کرد: با همکاری مسئولان مربوطه در سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی کرمان مقدمات اولیه راه اندازی این کارگاه ها انجام شده و تاکنون ۶ کارگاه در شهر کرمان راه اندازی شده است.

وی افزود: در گام ابتدایی این کارگاه ها روزانه ۳۰ هزار ماسک تولید خواهند کرد و با ادامه روند کار، تولید ماسک به صورت روزانه افزایش خواهد یافت.

پاداش عنوان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از افرادی که در ساخت این ماسک ها مشارکت دارند پیش از این در این حیطه فعالیت نکرده اند و عملی نو برای آن ها محسوب می شود در ابتدا سرعت تولید پایین است.

ممانعت از راه اندازی کارگاه های خانگی تولید ماسک به دلیل رعایت مسائل بهداشتی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارلله استان کرمان یادآور شد: مکان های تجمیعی برای راه اندازی این کارگاه ها در نظر گرفته شده است و از راه اندازی کارگاه های خانگی به دلیل رعایت نکات بهداشتی ممانعت شده است.

وی ابراز کرد: کارگاه های مذکور به صورت روزانه توسط ناظران دانشگاه علوم پزشکی مورد بررسی قرار می گیرند البته بهداشت و درمان سپاه نیز به این مساله ورود پیدا کرده و وضعیت بهداشتی این کارگاه ها را با جدیت کنترل می کنند.

پاداش ادامه داد: مرحله توزیع ماسک های تولیدی در این کارگاه ها با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان انجام شده و در اختیار افرادی که این دانشگاه مشخص می کند، قرار می گیرند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارلله استان کرمان تاکید کرد: سپاه ثارلله تنها ساخت این ماسک ها در تعداد بالا را به صورت روزانه برعهده دارد و هیچ دخالتی در نحوه توزیع آن ها ندارد.

وی در ارتباط با ضدعفونی معابر شهری توسط سپاه ثارلله تصریح کرد: برای انجام این اقدام در ابتدا پهنه بندی صورت گرفته است، با توجه به اینکه گروه های جهادی در داخل و حاشیه شهر کرمان همکاری ویژه ای با سپاه دارند، مقرر شد دستگاه های متولی در حاشیه شهر کرمان توسط دهیاری ها و بخش داری های مرکزی با همکاری بسیج دانشجویی ضدعفونی معابر این مناطق را انجام دهند.

گندزدایی روزانه معابر شلوغ شهری توسط نواحی مقاومت شهر کرمان

پاداش خاطرنشان کرد: در شهر کرمان افرادی از نواحی مقاومت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امیر المومنین (ع) با هماهنگی فرماندار کرمان و مراکز بهداشتی، معابر عمومی و نقاط پر تردد شهر به ویژه در بانک ها و پارک ها را به صورت روزانه گندزدایی می کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارلله استان کرمان در خصوص مشارکت سپاه در بحث درمان گفت: بسیج جامعه پزشکی سپاه اقدام به راه اندازی نقاهتگاه هایی برای نگه داری افراد بهبود یافته به مدت ۱۴ روز کرده است در این راستا هتل کرمان به عنوان اولین نقاهتگاه معرفی شده و در اختیار بسیج جامعه پزشکی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: صورت روزانه نواحی مقاومت شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است

حجت الاسلام حمیدی بر رفع موانع تولید در استان کرمان تاکید کرد و گفت:دستگاه قضائی استان حمایت از بنگاه‌های تولیدی و تحقق شعار سال را تکلیف خود می‌داند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان بیان داشت: نامگذاری سال به نام جهش تولید با مشارکت مردم اقدام هوشمندانه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب بود که مردم را در فعالیت‌های تولیدی دخیل کردند.

رییس شورای قضایی استان کرمان افزود: مسئولان باید درخصوص مشارکت مردم در تحقق شعار سال اعتماد سازی کنند تاسرمایه‌های خرد و کلان مردم به سمت تولید سوق داده شود در صورتی که زمینه سرمایه گذاری مردم در تولید فراهم نشود، این سرمایه‌ها به سمت بازار‌های دلالی (از جمله طلا و سکه) می‌رود.

وی گفت: هرکجا که مردم پای کار اقتصاد آمدند و سرمایه گذاری کردند شاهد بهبود وضعیت اقتصاد کشور و معیشت مردم هستیم.

نماینده عالی قوه قضائیه در کرمان اظهار داشت: سرمایه گذاران بخش خصوصی گلایه مندند که مسئولان همکاری نمی‌کنند و برخی قوانین و مقررات دست و پاگیر است و مانع از صادرات یا جهش تولید می‌گردد.

بايد سرمایه مردم به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود

او افزود: بایستی مسئولان تدابیری بیاندیشند و آسیب شناسی کنند تا سرمایه مردم به سمت تولید و اشتغال سوق داده شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل دادگاه‌های تجاری، مهم و ضروری است و بایستی هرچه سریعتر راه اندازی شود، گفت: آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس است و هنوز تصویب نشده در حالی که لایحه کارشناسی و خوبی است و خیلی از مسائل قضایی و حقوقی بنگاه‌های تولیدی در ان لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه این لایحه تشکیلات خوبی برای دادگاه‌های تجاری در نظر گرفته، افزود: امیدواریم هر چه سریع‌تر به صحن علنی مجلس برود و تصویب شود تا بشود از فعالان اقتصادی حمایت‌های قانونی صورت بپذیرد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • تشدید و تداوم سامانه بارشی در هرمزگان
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید