Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن ذبیحی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: در قالب طرح بسیج ملی کرونا در چهار محور از ظرفیت بسبج برای مبارزه با گسترش این ویروس استفاده خواهد شد.

وی افزود: در این راستا تیم‌های مراقبت سه نفره شامل کارشناس بیماری‌ها، کارشناس بهداشت محیط و یک نفر از نیروی بسیج و همچنین تیم چهار نفره مداخلات سالم‌سازی محیط متشکل از تعزیرات، دامپزشکی، بهداشت محیط و نماینده سایر دستگاه‌ها همراه با تیم سه نفره بسیج اداره‌ها و شرکت‌ها از جمله بسیج، سمن‌ها و اداره‌ها تشکیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان در ادامه استقرار ایستگاه پایش سلامت و آموزش به صورت داوطلبانه با هماهنگی اداره‌های متولی با ظرفیت ۶۰ نفر نیروی بسیج در ۹ نقطه ورودی شهرستان را از دیگر محورهای طرح بسیج ملی کرونا عنوان کرد.

وی اضافه کرد: در همین راستا افرادی که قصد ورود به شهرستان اردستان را دارند، غربالگری و در صورت داشتن علایم بیماری، به مرکزهای درمانی معرفی خواهند شد.

ذبیحی همچنین به راه‌اندازی مرکز غربالگری بیماری‌های حاد تنفسی در مرکز شماره یک اردستان اشاره کرد و گفت: مرکز از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ شب به این امر اختصاص داده شده و سایر خدمات به دیگر مرکزها منتقل شده است.

وی یادآور شد: ماندن در خانه و رعایت نکات بهداشتی مهم‌ترین راهکار مقابله با کرونا است و از عموم مردم انتظار می‌رود توصیه‌های ستاد پیشگیری کرونا را دقیق رعایت کنند و مسوولان و کادر درمان را یاری دهند.

تا بیستم اسفندماه از یک‌هزار و ۱۶۱ نمونه مشکوک گرفته شده در استان اصفهان به‌جز شهرستان‌های کاشان و آران‌وبیدگل، جواب آزمایش ۳۴۵ نمونه درباره ابتلا به کووید ۱۹ مثبت و قطعی بوده است.

شهرستان ۴۲ هزا نفری اردستان در فاصله نزدیک به ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا اردستان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اردستان اصفهان ویروس کرونا اردستان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل راه آهن خراسان گفت:  این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

 مصطفی نصیری افزود: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

رکورد سفرهای ریلی به مقصد مشهد در سال گذشته با ثبت ۱۶ میلیون و ۳۲۲ هزار مسافر ورودی و خروجی به ایستگاه راه آهن مشهد شکسته شد، پارسال این تعداد مسافر در مسیر مشهد از ۲۷ شهر و مرکز استان خراسان رضوی تردد داشته اند که از زمان آغاز فعالیت ایستگاه راه آهن مشهد یک رکورد محسوب می شود.

همچنین سال گذشته ۷۰ درصد از قطارهای مسافربری برون شهری کشور در مسیر مشهد و اداره کل راه آهن خراسان تردد داشته اند.

دیگر خبرها

  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان