Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا نقی پور در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرنا، مبنی بر موفقیت استان گیلان در شکست کرونا با توجه به آمار پنج نفر ابتلا به ویروس کرونا در روز گذشته و کاهش آمار مبتلایان نسبت به روزهای قبل از آن اظهار داشت : ما نباید قضاوت زودهنگام در گیلان برای شکست کرونا داشته باشیم زیرا سیر عفونت کرونا می تواند در فراز و نشیب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه کماکان توصیه ها برای شکست کرونا در استان گیلان باید جدی گرفته شود، افزود : اگر چه بارها از مردم خواسته ایم توصیه ها و بهداشت فردی را رعایت کنند اما به دلیل اهمیت این موضوع باز از آنان درخواست می شود که برای حفظ سلامت خود، خانواده و همنوعانشان به این توصیه ها توجه جدی داشته باشند.

این متخصص بیماری های اپیدمی در استان گیلان خاطر نشان کرد: تاکید ما به قرنطینه خوداختیاری است،  این نوع قرنطینه برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بسیار موثر است بنابراین مردم با ضرورت توجه به توصیه ها با ما همکاری داشته باشند.

شرکت حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در طرح ملی مبارزه با کرونا

نقی پور در ادامه با اشاره به اجرای طرح ملی مبارزه با ویروس کرونا و ضرورت شرکت مردم در این طرح برای غربالگری اظهار داشت: تاکنون حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در طرح ملی مبارزه با کرونا در استان گیلان شرکت کردند.

وی با یادآوری اجرای این طرح به دو صورت از طریق سامانه سلامت https://Salamat.gov.ir و دیگری به صورت تماس های تلفنی از طریق سیستم بهداشتی با مردم اظهار داشت: افراد با ثبت نام در این سامانه، غربالگری می شوند و بر اساس علائمی که دارند، توصیه های لازم و در صورت لزوم اقدامات مورد نیاز انجام می شود.

برچسب‌ها رشت ویروس کرونا گیلان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت ویروس کرونا گیلان رشت ویروس کرونا گیلان ویروس کرونا استان گیلان توصیه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه نخست گیلان در تولید خاویار در کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ گیلان با تولید حدود ۱۲ تن خاویار در سال رتبه نخست تولید این ماده خوراکی ارزشمند و مقوی را در کشور و با تولید ۲ هزار و ۲۲۰ تن گوشت ماهی خاویاری در هر سال، رتبه دوم را در این خصوص به خود اختصاص داده است. 
مردم گیلان در تولید این مواده غذایی از دریای خزر مشارکت جدی دارند.
خبرنگار صدا وسیما در سالی که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته، گوشه‌ای از تلاش‌های یک پرورش دهنده ماهیان خاویاری در یکی از روستا‌های تالش را به تصویر کشیده است.

دیگر خبرها

  • فرهنگ سازی در سبک زندگی و تغذیه سالم نیاز ضروری امروز است
  • هشدار برای شیوع آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در گاو شیری
  • جایگاه نخست گیلان در تولید خاویار در کشور
  • تاثیر تغییرات هوایی بر بیماری‌های عفونی / افزایش انگل‌های روده‌ای با مصرف آب غیربهداشتی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • دریافت قند برای بدن امری حیاتی است
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل