Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس اسدروز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جزیره عملیاتی خارگ به‌عنوان یکی از حساس‌ترین نقاط راهبردی ایران اسلامی است که بخش عمده نفت کشور از این نقطه صادر می‌شود.

وی افزود: جلسات متعددی در حوزه مدیریت بحران جزیره خارگ برگزار شده و اقدامات لازم در حوزه مناطق عملیاتی جزیره صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص جزیره خارگ و طی هماهنگی صورت گرفته با شرکت نفت فلات قاره برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا ویروس یک فروند شناور تندرو در اختیار ستاد پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیمار کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدروز خاطر نشان کرد: تیم واکنش اضطراری با همکاری مدیریت بهداشت و درمان و HSE پایانه نفتی خارگ تشکیل شد و مدیریت بحران این شرایط بر عهده این تیم واگذار شد.

کد خبر 4876561

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت پایانه های نفتی ایران ویروس کرونا بوشهر بوشهر ایلام گرگان شهرکرد ستاد مقابله با کرونا قزوین احتکار ماسک طبی شیوع کرونا بیرجند شیراز استانداری سمنان مشهد صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 846897 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان گلستان ریل و راه آهن - قطار خبر مهم مدیریت بحران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز