Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد گفت: با جمع‌آوری مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از سوی نیک اندیشان این شهرستان، تلاش داریم با هدف مبارزه با ویروس کرونا برای تجهیز بیمارستان حضرت قائم (عج) اقدامات پیشگیرانه را افزایش دهیم.

رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در فیروزآباد، ضمن تقدیر از خیران عرصه سلامت اظهار داشت: آنچه ارزش انسانی و وجهه‌ اخلاقی هرگونه فعالیت خیرخواهانه و خداپسندانه را از موارد مشابه آن متمایز می‌سازد علاوه بر عنصر اختیار و اراده‌ خود در کمال آزادی، هم‌نوایی و نیت الهی در انجام این‌گونه فرایض دینی و اخلاقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سجاد احمدی جورقی با تأکید بر این‌که خیران با مشارکت خود در بخشهای مختلف سلامت می‌توانند از بار سنگینی که بر دوش دولت قرار دارد بکاهند، افزود: فعالیتهای عام‌المنفعه و خیران برای تحقق منافع عمومی و همگانی طراحی‌شده و اثرات مثبت آن به عموم مردم بازمی‌گردد.
رئیس بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد ادامه داد: با جمع‌آوری مبلغی معادل ۲۰۰ میلیون ریال نسبت به خریداری و اهداء ۵۶۰ عدد گان ضخیم، ۷۰۰ عدد گان معمولی و ۱۶۰ عدد کیت مخصوص حفاظت فردی و تعدادی ماسک اقدام  شده است.
نیک‌اندیش فیروزآبادی، اهداگر تجهیزات بهداشتی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این مقطع زمانی هر ایرانی که ظرفیت کمک برای مبارزه با ویروس کرونا را دارد، باید به میدان بیاید.
امید بهرامی بیان کرد: برخی از هموطنان ما با علم پزشکی و تخصصی که در عرصه بهداشت و درمان دارند به میدان آمدند و بنده نیز به‌عنوان متولی و هماهنگ‌کننده، جهت دریافت کمک‌های مردمی با همکاری خیران عرصه بهداشت احساس تکلیف کرده و در این زمینه پا به عرصه خدمت گذاشتم.
انتهای پیام/۹۸۳۱۱۲

منبع: فارس

کلیدواژه: خیران فیروزآباد گان ماسک بیمارستان حضرت قائم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است

رئیس جمهور گفت: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در جشنواره ملی امتنان از کارگران گروه‌های کار و واحدهای نمونه اظهار کرد: تولیدات کارگران عزیز ما علی رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها برای کشور نقش آفرین است.

وی‌افزود: همان طور که رهبری بر آن تاکید فرمودند، تلاش‌ها و اقدامات کارگران ما باید امید آفرین باشد و همان طور که در شعار امروز این جشنواره آمده است، «ما پای کار ایران هستیم» و این شعار نشان از روحیه جهادی و ارزشمند کارگران، مدیران و کارفرمایان ماست.

رئیس جمهور اظهار کرد: دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است و در عرصه اقتصادی هم ناکام خواهد ماند و تلاش و فعالیت‌های کارگران ایرانی به عنوان محور همه تلاش‌ها در عرصه تولید محسوب می شود و نقش کارگران در آن بی بدیل است، لذا باید همه حمایت‌های حقوقی، مالی و اجتماعی از کار و کارگر صورت بگیرد.

در حال تکمیل..

کد خبر 749363

دیگر خبرها

  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • دشمن در عرصه‌های مختلف ناکام مانده است
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • فروش دانش‌ بنیان‌ها طی سال گذشته به ۵۳۰ هزار میلیارد تومان رسید
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • (ویدئو) گزارش دیدنی فیروز مشعوف از صعود افغانستان به جام جهانی