Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:23:17 GMT

امکان پذیر شدن تقسیط قبوض آب بهای مشترکین گیلان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۱۶۹

امکان پذیر شدن تقسیط قبوض آب بهای مشترکین گیلان

ایسنا/گیلان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان گفت: برای کاهش فشار به مردم با توجه به آسیب هایی که کرونا به اقتصاد استان وارد کرده است، امکان تقسیط آب بهای قبوض مشترکان گیلان فراهم شده است.

محسن حسینی با اشاره به همکاری شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مقابله با ویروس کرونا گفت: تامین آب مورد نیاز هم استانی هایمان در اولویت مبارزه با ویروس کرونا قرار دارد که بر این اساس با افزایش تولید آب به میزان حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه و همچنین تجهیز و آماده کردن سایر منابع تامین به میزان حدود ۲۵۰ لیتر بر ثانیه در مجموع ۱۵ درصد بر ظرفیت تولید آب افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این شرکت با درک این نکته که مقابله با بیماری کرونا درآمدهای بسیاری از مردم و کسبه را کاهش داده، در راستای همکاری با مشترکین و با توجه به تأکیدات وزیر نیرو مبنی بر تسهیل در پرداخت آب بهاء و همچنین تأکید استاندار گیلان در خصوص عدم قطع انشعابات تا پایان فروردین ماه، همسو با تصمیمات مسئولین کشوری و استانی در این مسیر هیچگونه فشاری نیز به مردم وارد نخواهد کرد و امکان تقسیط قبوض آب بهاء برای مشترکین را فراهم کرده است.

حسینی ادامه داد: از آنجاییکه تداوم خدمات رسانی، ارتباط مستقیم با مشارکت مردم در پرداخت قبوض خواهد داشت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان انتظار دارد مردم نیز همانند گذشته با پرداخت اقساط قبوض خود یاریگر این شرکت در استمرار مطلوب خدمات باشند.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ سلامت شهروندان در مقابله با بیماری کرونا تصریح کرد: در شرایط حاضر مشترکین گرامی بدون مراجعه حضوری از طریق مراجعه به سایت شرکت به آدرس: www.abfa- guilan.ir و یا از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۵۲۲، ۱۲۲ و یا اجرای کد دستوری #۱۲۲*۶۶۵۵* با پرداخت قبوض خود می توانند علاوه بر مدیریت اقتصاد خانوار به چرخه اقتصاد و تولید آب نیز کمک کنند تا این خدمات همچنان تداوم یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کروناویروس شرکت آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار در نشست خبری با اصحاب با اشاره به موضوع نا ترازی انرژی و جلوگیری قطعی برق در فصل گرما گفت: در گذشته برخی از مسئولان کشور نگاه آینده‌محوری نداشتند و از برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای کشور غفلت شده و با توسعه ظرفیت‌های تولید انرژی در کشور مخالفت‌هایی صورت گرفته است.


سید رضا مرتضوی با اشاره به اینکه نیروگاه‌های متعددی در دست ساخت داریم افزود: برخی از آنها در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در زمینه تامین انرژی به سمت مثبت کردن تراز انرژی حرکت می‌کنیم.


وی گفت: در حال توسعه نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی هستیم و در مجموع برای تامین انرژی ظرفیت‌های خوبی برنامه‌ریزی شده است.


استاندار اصفهان افزود: شورای برنامه‌ریزی استان تلاش کرده تا در سند آمایش استان برنامه‌های مختلفی را انجام دهد، اما توسعه اقتصاد گردشگری و دانش‌بنیان دو راهبرد اساسی توسعه استان است و بر همین اساس مصر هستیم که سرمایه‌گذاری در استان براساس راهبرد‌های سند آمایش محقق شود.


مرتضوی با تاکید بر اینکه اولویت اول استان زمینه آب مصرفی، تأمین آب آشامیدنی مردم است، گفت: اصفهان دیگر نمی‌تواند بار مضاعفی از آلودگی هوا را تحمل کند و به همین دلیل مقابل گسترش بی‌رویه صنایع و ایجاد صنایع جدید نیز ایستادگی کرده‌ایم


وی تاکید کرد: این رویکرد باعث شده تا بار‌ها مورد هجمه قرار بگیریم، اما بر اصل تحقق سند آمایش استان تأکید داریم و تنها راه پیشرفت استان اصفهان را در اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد گردشگری متصور می‌شویم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد