Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:12:06 GMT

راه‌های ارتباطی شهرستان کوثر مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۱۷۳

راه‌های ارتباطی شهرستان کوثر مسدود شد

وحید کنعانی روز پنجشنبه اظهارداشت: هم‌اکنون راه گیوی - پروچ ،راه آقامیرلو - میانه و راه زرج‌آباد - میانه در حوالی روستای ناوند با خاکریز تا اطلاع ثانوی بسته شده است. 

وی افزود: راه گیوی - خلخال از مسیر آبگرم هم بزودی و تا اطلاع ثانوی بسته خواهد شد و مردم می‌توانند برای عزیمت به خلخال و بالعکس از مسیر راه فیروز - خلخال استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای تامین شهرستان کوثر همچنین گفت: بر اساس مصوبه شورای تامین برای تامین سلامت مردم و اقدامات پبشگیرانه از فردا بازار گیوی بصورت یک روز در میان تعطیل خواهد شد و فقط نانوایی‌ها ،سوپرمارکت‌ها ،لبنیاتی‌ها،مرغ فروشی‌ها ،قصابی‌ها و میوه‌فروشان با رعایت نکات بهداشتی برای تامین مایحتاج مردم باز خواهند بود.

وی به مردم توصیه کرد کمال همکاری را با مسوولان داشته باشند تا در آینده شاهد شهرستانی عاری از ویروس کرونا باشیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ مورد مشکوک و مثبتی در این شهرستان مشاهده نشده ، تشریح‌کرد: در روستاها توسط بهورزان معاینه مردم بصورت حضور در خانه انجام می‌شود و همچنین با تهیه لوازم بهداشتی برای گروه مستقر در جاده سرچم از جمله لباس مخصوص و تب‌سنج لیزری ،انجام تست با دقت و حساسیت بیشتر انجام می‌گیرد.

او افزود: هماهنگی لازم با بخشداران و دهیاران برای شناسایی افراد تازه وارد به روستا و معرفی به شبکه بهداشت جهت انجام معاینات اولیه و همچنین شناسایی مسافرکش‌های مسیر کوثر - گیلان و مازنداران برای عدم انجام این کار و در غیر این صورت معرفی به نیروی انتظامی صورت گرفته است.

وی خانه را امن‌ترین مکان برای هرگونه اقدام در پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا دانست و از مردم خواست بنا به سفارش پزشکان و تا اطلاع ثانوی در خانه‌های خود به صورت قرنطینه اختیاری حضور داشته و از تردد بی‌مورد در اماکن عمومی و تجمع غیرضروری خودداری کنند.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در ۸۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا کوثر تردد جاده ای بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کوثر تردد جاده ای بهداشت و سلامت ویروس کرونا کوثر تردد جاده ای بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: با اقدامات اصلاحی انجام شده از جمله بکار گیری فیلترهای سرامیکی، شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت تصفیه خانه‌های آب شماره یک و دو هستیم.

وی افزود: ظرفیت تصفیه خانه آب شماره یک از ۲۷۰ لیتر به حدود ۴۰۰ لیتر بر ثانیه و ظرفیت تصفیه خانه آب شماره دو از ظرفیت ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر بر ثانیه به ۲ هزار و ۹۰۰ لیتر در هر ثانیه افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت انجام اقدامات فنی و مهندسی صورت گرفته طی یک سال گذشته در حوزه آب و فاضلاب تاکید کرد.

نامداری گفت: با تمام توان درصدد تأمین آب شرب پایدار مشترکان به ویژه در زمان اوج مصرف هستیم، لیکن مدیریت و رعایت الگوهای مصرف جهت گذر از تابستان پیشِ رو امری مشهود و مورد تاکید است.

کد خبر 6096539

دیگر خبرها

  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • توسعه راه‌های ارتباطی شهرستان اردل در دستور کار قرار گیرد
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت