Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیلمی از کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین به بیمارستان بقیه الله اعظم(عجل الله تعالی) علی آبادکتول برای مقابله با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، این روزها که کادر پزشکی و پرستاری به جنگ با ویروس ناخوانده کرونا رفتند و برای نجات بیماران از چنگال این ویروس چینی به خط زدند خیرین هم بیکار ننشستند و به یاری مبتلایان کرونا و مدافعان جبهه سلامت آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم و خیرین با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان بخشی از تجهیزات ضروری بخش مراقبت‌ های ویژه بیمارستان بقیه الله اعظم(عج) علی آبادکتول را تأمین کردند.

 

خیرین شهرستان علی آبادکتول با استفاده بهینه از فضای مجازی کمپین «کرونا را شکست می دهیم» را راه اندازی کردند و هدایای نقدی را جمع آوری و به مجمع خیرین سلامت تحویل دادند.

 

مدافعان سلامت در بیمارستان بقیه الله از کمک و دستگیری خیرین ابراز خرسندی کردند و خواستار تداوم حمایت خیرین شدند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان علی ‌آبادکتول امروز(پنجشنبه 22 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: پنج دستگاه ونیتلاتور از اداره صنعت، معدن و تجارت و دو دستگاه ونتیلاتور از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، پنج دستگاه مانیتورینگ و یک دستگاه بنت و ساکشن پرتابل به بیمارستان بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی) اختصاص پیدا کرده است.

 

«حجت دیلمی» با بیان اینکه این تجهیزات برای بیماران بخش ویژه بسیار ضروری و حیاتی بوده است، تصریح کرد: خیرین علاوه بر کمک برای تأمین تجهیزات تخصصی بخش ویژه، بالغ بر 500 میلیون تومان دیگر به روش های مختلف به این بیمارستان کمک کردند.

 

وی ابراز امیدواری کرد؛ با رسیدن این تجهیزات خدمات دهی به بیماران تنفسی و مبتلا به کرونا استاندارد و منطبق بر پروتکل های دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

 

پایان پیام/695

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک ۱ ۵ میلیاردی خیرین بیمارستان علی آبادکتول کمک خیرین کرونا بیمارستان بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • کارگران سربازان فداکار جبهه جنگ اقتصادی هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند