Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:15:55 GMT

چند خبر کرونایی از شرق گلستان

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۴۱۱

چند خبر کرونایی از شرق گلستان

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس و لزوم جلوگیری از عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان، معلمان و دبیران این شهرستان کلاس‌های درس مجازی را آغاز کردند و دانش آموزان در این تعطیلات از طریق فضای مجازی آموزش‌های خود را ادامه می دهند.

کمال‌الدین نظرنژاد افزود: در این طرح معلمان گنبدکاووس از طریق امکانات فضای مجازی، تدریس یک درس یا بخشی از مطالب درسی را ارائه می‌کنند و همچنین تکالیف و تمرین‌های درسی را از همین طریق دریافت کرده و به سوالات دانش‌ آموزان پاسخ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین آموزش از طریق فضای مجازی در مهدهای کودک گنبدکاووس نیز در حال اجراست و مربیان هر مقطع سنی با راه اندازی کانال‌ در شبکه های اجتماعی و ضبط فیلم و فایل صوتی، آموزش‌های لازم را به کودکان ارائه می‌دهند.

**

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس گفت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در میان خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران این شهرستان مشاهده نشد.

محمود تمرتاش افزود: با شیوع ویروس کرونا به تمام خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در معرض خطر اطلاع رسانی شده تا از ترددهای غیرضروری اجتناب کرده و برای تعویض دفترچه‌های خود با حذف مراحل اداری، فقط به دفاتر پیش‌خوان دولت مراجعه کنند و هیچ مشکلی در تامین داروی جانبازان وجود ندارد.

رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس افزود: این شهرستان هزار و ۷۱۰  جانباز دارد که ۹۶۷  نفر آنان کمتر از ۲۵ درصد و ۶۷۹ نفر آنان بین ۲۵ تا ۴۹ درصد، ۴۱ نفر آنان بین ۵۰ تا ۶۹ درصد و ۲۳ نفر آنان بالای ۷۰ درصد جانبازی دارند و از اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمات دریافت می‌کنند.

وی همچنین فوت احمد بای معاون بنیاد شهید مینودشت بر اثر ابتلا به کرونا را تایید کرد.

**

فرماندار آزادشهر گفت: با همت بخشداران مرکزی و چشمه ساران، شهرداران آزادشهر و نوده خاندوز و نگین شهر، دهیاران و نیروهای مردمی، اماکن و معابر عمومی شهر و روستاهای این شهرستان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا ضدعفونی شد.

**

رضا آریانپور نماینده منتخب مردم مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه که یکی از متخصصان قلب و عروق در شرق گلستان است در اقدامی خداپسندانه، مبالغ دریافتی مطب خود را تا پایان سال صرف خرید تجهیزات بیمارستان‌ها برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا کرد.

برچسب‌ها گنبدکاووس مدارس ویروس کرونا گلستان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس مدارس ویروس کرونا گلستان گنبدکاووس مدارس ویروس کرونا گلستان ویروس کرونا بنیاد شهید نفر آنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی