Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:46:21 GMT

سایت دیوار آگهی اجاره تمام اقامت‌گاه‌ها را حذف کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۴۶۸

سایت دیوار آگهی اجاره تمام اقامت‌گاه‌ها را حذف کرد

سایت دیوار در جهت حمایت از خانه‌نشینی و پرهیز از مسافرت و برای حفظ آرامش مردم، تمام آگهی‌های مربوط به هتل‌ها، اجاره ویلا و اقامتگاه‌های بوم‌گردی را حذف کرد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ بازار اخبار سازمان‌ها و شرکت‌ها نظرات - اخبار بازار -

بیماری کرونا روز‌به‌روز شیوع بیشتری پیدا می‌کند و تا کنون جان تعداد زیادی از هموطنان ما را گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط کسب‌وکارها به دورکاری یا تعطیلی موقت روی آورده‌اند تا با کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری بتوانند به کنترل بیماری کمک کنند.

متاسفانه در روزهای گذشته شاهد بوده‌ایم که عده‌ای از هم‌وطنان بدون آن که درک درستی از این بیماری و خطرات آن داشته باشند از تعطیلات پیش آمده برای سفر استفاده می‌کنند! این در حالی است که وزارت بهداشت، دستگاه‌های مسئول و رسانه‌ها به طور مکرر تاکید کرده‌اند که باید از سفرهای غیرضروری پرهیز کرد و مردم تا حد امکان در خانه‌های خود بمانند.

متاسفانه با افزایش تعداد مسافران خصوصا در استان‌های شمالی کشور، در روزهای گذشته شاهد افزایش تعداد آگهی‌های اجاره ویلا و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سایت‌های ثبت آگهی بوده‌ایم. سایتواپلیکیشندیوار از ساعاتی پیش تصمیم گرفته برای حفظ آرامش جامعه و تشویق مردم به خانه‌نشینی و پرهیز از سفر، تمام آگهی‌های مرتبط با هتل‌ها، اجاره ویلا، اقامتگاه‌های توریستی، بوم‌گردی و… را حذف کرده و تا اطلاع ثانوی آگهی‌های این‌چنینی را منتشر نخواهد کرد.

دیوار اعلام کرده که تمام هزینه‌هایی که کاربران برای این آگهی‌ها پرداخت کرده بودند، به آنها بازگردانده خواهد شد.

این تصمیم در راستای مسئولیت اجتماعی و کمک به کنترل شیوع بیماری COVID-19 گرفته شده و سایت و اپلیکیشن دیوار از همه هم‌وطنان درخواست کرده تا از هر گونه سفر غیرضروری اجتناب کنند.

R1010113/P/S1407,1431/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آگهی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند

به گزارش خبرگزارش خبرآنلاین، روزنامه کیهان نوشت:

درحالی‌که این روزها یکی از افراد نزدیک به عبدالحمید همراه با خانواده خود در یکی از هتل‌های گران‌قیمت تهران اقامت داشته و علاوه‌بر استفاده از امکانات لاکچری در مراکز خرید سوپر لوکس پرسه می‌زند ارسال کمک‌های مردمی به‌حساب مولوی پرحاشیه شهر زاهدان غیرقابل‌قبول بوده و نشان از بی‌درایتی مسئولان برگزاری مسابقه(گلریزان) و متولیان آن است.

۲۷۳۰۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902893

دیگر خبرها

  • تمدید اقامت دوماهه پناهجویان افغانستانی در پاکستان
  • زلف بر دیوار | بازار داغ گیس فروشی
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • رزرو هتل در مسقط برای سه روز
  • رئیس سیا اقامت خود را در دوحه تمدید کرد
  • حبس و جریمه نقدی در انتظار فروشندگان امتیاز طرح نهضت ملی مسکن
  • وضع قوانین سختگیرانه گوگل برای محتوای دیپ‌فیک
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به ژیلا صادقی
  • آگهی‌های هرزنگاری دیپ فیک در گوگل ممنوع می‌شوند
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند