Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی سرپرست سازمان صمت استان مرکزی گفت: از روز شنبه با آغاز فعالیت واحدهای تولیدی صنفی، روزانه 20 تا 25 هزار عدد ماسک در استان تولید خواهد شد.

جواد حسنی امروز پنجشنبه 22 اسفند، در حاشیه جلسه پیگیری تامین و توزیع محصولات ضدعفونی در استان مرکزی بیان کرد: از امروز تمام اختیارات تولید، توزیع و قیمت اقلام ضدعفونی و الکل با سازمان صمت خواهد بود و کلیه تولیدات استان توسط این سازمان مدیریت و برنامه ریزی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از طریق تنها واحد تولیدکننده ماسک در استان مرکزی پیگیری لازم جهت اختصاص سهم استان دنبال می شود، افزود: پارچه ماسک از یک شرکت در ملایر دریافت می شود و واحدهای تولیدی صنفی استان باید در یک مجموعه و سالن ایزوله در هر شهرستان ساماندهی شده و اقدام به تولید کنند تا مشکل کمبود ماسک رفع شود.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان مرکزی با اشاره به اینکه تولید این ماسک ها از شنبه در سطح استان آغاز خواهد شد، گفت: پارچه هایی که استفاده می شود مورد تایید سازمان غذا و دارو است و امیدواریم با پیگیری دستگاه های مربوطه و کمک مردم و خیرین بتوانیم قدمی در راستای رفع نیاز مردم برداریم.

وی بیان کرد: در اراک دو واحد تولیدکننده الکل فعال است که روزانه حدود 12 هزار لیتر الکل تولید می کنند، همچنین یک شرکت نیز که به دلیل برخی مسائل از چرخه تولید خارج شده بود، از امروز وارد مدار تولید شد و در مجموع با کمک این سه شرکت می توان تولید الکل در اراک را روزانه به 20 هزار لیتر رساند که حتی می توان مازاد تولید را به استان های دیگر ارسال کرد.

حسنی با بیان اینکه برخی واحدهای تولیدکننده ژل ضدعفونی در تامین مواد اولیه با مشکلاتی روبرو بودند که امیدواریم با پیگیری های انجام شده، ظرف یکی دو روز آینده ظرفیت تولید خود را افزایش دهند، گفت: در تامین شوینده ها هیچ مشکلی وجود ندارد و حتی در عرضه موارد ضدعفونی در سطح استان مشکلی نیست و با تامین پارچه و تولید ماسک، مشکل عرضه ماسک نیز حل خواهد شد. پیش بینی می کنیم روزانه حداقل از طریق واحدهای تولیدی استان 20 تا 25 هزار ماسک تولید شود که نیاز موجود را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ماسك واحدهای تولیدی استان مرکزی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیماران بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات نوبت دهی الکترونیک گلایه داشتند این در حالی است که رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بخشی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی نتوانستند اتصال لازم را به لحاظ زیر ساخت سامانه‌ای فراهم کنند و این موضوع باید زودتر رسیدگی شود. با این حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند در تلاش هستند مشکلات اتصال به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت را بر طرف کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود