Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:30:28 GMT

موافقت گل‌محمدی با رفتن بازیکنان خارجی تیمش

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۶۷۱

موافقت گل‌محمدی با رفتن بازیکنان خارجی تیمش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با رفتن بازیکنان خارجی تیمش به تعطیلات موافقت کرد. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با وجود اینکه مسابقات لیگ برتر تا پایان فروردین ماه تعطیل است، یحیی گل محمدی همچنان اصرار دارد تمرینات تیمش برگزار شود.

سرخ‌پوشان ظهر امروز یک جلسه تمرینی دیگر را برگزار کردند و قرار است فردا نیز تمرینات خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین بازیکنان خارجی این تیم مشکلی برای سفر به کشورشان ندارند. گل محمدی با بوژیدار رادوشویچ و کریستین اوساگونا اعلام کرده می‌توانند ایران را ترک کرده و هر زمان شرایط مناسب بود به ایران برگردند.

پیش از این هم بشار رسن که هفته پیش به عراق سفر کرده بود از سرمربی پرسپولیس درخواست ماندن در کشورش کرده بود تا شرایط خاص کشورها به خاطر ویروس کرونا به حالت عادی برگردد.

اعتراض بازیکنان پرسپولیس؛ چرا فقط ما باید تمرین کنیم؟

 

انتهای پیام/ 

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار می‌شود.

* هواداران زن حاضر در ورزشگاه آزادی اصلاً از وضعیت جایگاه خود راضی نبودند و خواستار حضور در طبقه اول برای بازی‌های بعدی بودند.

* طرفداران سپاهان اصفهان با چند دستگاه اتوبوس وارد ورزشگاه شدند. آنها قبل از نشستن روی صندلی‌های خود با هواداران پرسپولیس در مسیر ورود به ورزشگاه روبرو شدند که دخالت پلیس مستقر در ورزشگاه مانع از درگیری بین آنها شد.

* کری بین طرفداران دو تیم از ساعت‌ها قبل از شروع مسابقه آغاز شد و الفاظ رکیک همراه با شعارهای تند هواداری در بین آنها جاری بود.

* اوسمار ویه را سرمربی پرسپولیس نخستین نفری بود که قبل از تمام اعضای دو تیم وارد چمن ورزشگاه شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* بازیکنان سپاهان هنگام ورود به چمن مورد تشویق حدود هزار طرفدار خود قرار گرفت. در این بین بازیکنان پیشین پرسپولیس که حالا برای سپاهان بازی می‌کنند نه تنها مورد تشویق سرخ‌ها قرار نگفتند بلکه «هو»شدند.

کد خبر 6094553

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • سرمربی زودتر از بازیکنان در چمن/ قدیمی ها هو شدند
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس