Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمد رضا نعمتی پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به رصد و گسترش چتر اطلاعاتی سپاه بر فعالیت محتکران و متخلفان در عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان، افزود: صبح امروز سازمان اطلاعات سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان انبار احتکار کالای اساسی مورد نیاز مردم را کشف کرد.

وی افزود: در این انبار بیش از ۵۰ هزار کیلوگرم شکر، ۶۰۰ حلب ۱۷ کیلو گرمی روغن معادل ۱۰هزار و ۷۰۰ کیلو گرم و ۲ هزار و ۵۰۰ کیلو گرم برنج خارجی کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این کالاها با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی خوزستان در اختیار  شبکه توزیع قرار گرفته است.

نعمتی اضافه کرد: سازمان اطلاعات سپاه خوزستان پیش از این با صدور اطلاعیه‌ای آمادگی خود را برای دریافت گزارشات مردمی از طریق شماره تلفن ۱۱۴ اعلام کرده بود.

سردار حیدر عباس‌زاده فرمانده انتظامی خوزستان نیز دیروز (چهارشنبه) از کشف بیش از ۹۷ هزار قلم کالای بهداشتی و ضد عفونی کننده احتکار شده در ۱۴ روز گذشته در سطح خوزستان خبر داده بود.

به گفته وی در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن سواستفاده افراد سودجو و فرصت طلب در احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی، گشت مشترک تلفیقی پلیس امنیت اقتصادی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، سازمان تعزیرات حکومتی، صمت و غذا و دارو تشکیل شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات شکر شماره تلفن فرمانده انتظامی کالاهای اساسی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند