Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:16:32 GMT

۲ نانوایی در مه‌ولات مهر و موم شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۸۸۹۳

۲ نانوایی در مه‌ولات مهر و موم شد

مجتبی خلوصی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این راستا، چهار نانوایی متخلف دیگر نیز به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی و یک واحد خبازی نیز به قطع سهمیه آرد دولتی محکوم شد.

وی افزود: با هدف رعایت نکات بهداشتی و برابر ماده ۱۳ قانون مواد خوردنی و آشامیدنی، فردی که بهای نان را دریافت می‌کند نباید در فرآیند تولید و عرضه آن دخالت داشته باشد بنابراین متصدیان واحدهای خبازی باید نسبت به بکارگیری یک نفر به عنوان صندوقدار در واحدهای خبازی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بهبود کیفیت نان تولیدی در افزایش سلامت اجتماعی مردم بسیار موثر است و واحدهای خبازی باید به نکات بهداشتی توجه بیشتر داشته باشند.

خلوصی، از اقشار مختلف مردم خواست هرگونه تخلف بهداشتی را به شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات یا از طریق تماس با تلفن گویای ۱۹۰ اطلاع دهند. 

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارایه می‌دهد.

براساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه هم اکنون ۶ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه بستری هستند.

فیض آباد مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری مه‌ولات در ۲۰۷ کیلومتری مشهد واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا تربت حیدریه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت ویروس کرونا تربت حیدریه بهداشت و سلامت تربت حیدریه مه ولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، ۶ تا ۱۳ اردیبهشت، هفته جهانی واکسیناسیون نام گذاری شده است و در این راستا مجتمع حضرت رسول اکرم (ص) نیز براساس آمار سال ۱۴۰۲ بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون ارائه کرده است.

خدمت واکسیناسیون از بدو تولد تا دوره سالمندی براساس پروتکل کشوری و به صورت رایگان انجام می‌شود.

واکسیناسیون روشی برای کنترل حذف و ریشه کنی بیماری‌های واگیردار است. واکسن با پیشگیری از ابتلا به عفونت‌ها و برخی سرطان‌ها و بیماری‌ها مانند فلج اطفال سطح کیفی زندگی را بهتر می‌کند. واکسیناسیون به نوعی آمادگی سیستم ایمنی بدن انسان را افزایش می‌دهد و نه تنها برای کودکان بلکه برای تمام سنین مورد نیاز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • بانک‌ها اعتبارات را به سمت تولید سوق دهند
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه