Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، تلاش برای توجه دادن مشتریان و عموم هموطنان به استفاده از خدمات بانکداری غیرحضوری بانک صادرات ایران در شرایط تشدید شیوع بیماری کرونا موجب رشد ٤٧ درصد مبلغ تراکنش‌های اینترنت‌بانک، افزایش ٢٤ درصدی مبلغ تراکنش‌های اپلیکیشن «صاپ» و بالا رفتن تعداد تراکنش‌های «همبانک» صادرات ایران طی یک هفته منتهی به ١٦ اسفند ماه نسبت به متوسط تعداد تراکنش‌های این ابزارها در بهمن‌ماه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغ تراکنش‌های اینترنت‌بانک صادرات ایران در این هفته در حالی  با ٤٧ درصد رشد از ٧٢ هزار میلیارد ریال تراکنش گذشت که تعداد تراکنش‌های آن نیز با ٥ میلیون تراکنش، نسبت به متوسط هفتگی بهمن ماه با ٢٧٩ درصد رشد همراه شد.

همچنین استقبال قابل توجه کاربران اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» در هفته مورد نظر موجب شد تا در این هفته نسبت به متوسط هفتگی بهمن ماه تعداد تراکنش‌های آن با ١٤٧ درصد رشد و مبلغ تراکنش‌های آن با ٢٤ درصد رشد مواجه شود.

در همین زمان سامانه همبانک صادرات ایران با استفاده از کد دستوری #٧١٩* نیز بیش از گذشته مورد استفاده مشتریان بانک صادرات ایران قرار گرفت که بر اساس آن، تعداد تراکنش‌های انجام گرفته توسط این سامانه ١٣ درصد و مبلغ تراکنش‌های انجام شده توسط آن نیز ٢٠٨ درصد رشد ثبت کرد.

سایر سامانه‌های بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران نیز با توجه به هشدارهای اعلام شده در خصوص لزوم استفاده از خدمات غیرحضوری و عدم مراجعه به شعب، همچنان در بستری امن مورد استفاده مشتریان قرار گرفته به نحوی که همراه‌بانک، تلفنبانک، پایانه‌های فروش، خودپرداز و سایر درگاه‌های پرداخت نیز مورد توجه قرار گرفته و نشان از رغبت مشتریان به استفاده هرچه بیشتر از آنها دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک صادرات بانک صادرات ایران اپلیکیشن صاپ بانکداری الکترونیکی سامانه همبانک صادرات ایران بانک صادرات ایران تعداد تراکنش مبلغ تراکنش درصد رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران

بانک سامان با تیمی کامل از مدیران و کارکنان خود، از صادرکنندگان کشور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند.

به نقل از سامان رسانه، ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور فعال بانک سامان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه رویدادی است که در آن معتبرترین شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی از جمله بانک سامان، توانمندی‌های صادراتی خود را به مراجعه کنندگان معرفی می‌کنند.

بانک سامان که به‌واسطه خدمات گسترده و کامل خود در سال‌های گذشته به انتخاب اول شرکت‌ها و بنگاه‌های صادراتی کشور تبدیل شده است، در مدت برگزاری این رویداد با برگزاری جلسات و ملاقات حضوری آخرین خدمات و امکانات خود را در اختیار صادرکنندگان کشور قرار خواهد داد.
گفتنی است، این نمایشگاه از ۸ لغایت ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و غرفه بانک سامان در سالن ۵ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان
  • بانک سامان میزبان صادرکنندگان در نمایشگاه اکسپو ایران
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان