Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان معاون خدمات شهری شهردار کرمان نیز با بیان این‌که فضای سبز شهر کرمان به ازای هر نفر ۱۷.۴ مترمربع است، گفت: این میزان برای شهری مثل کرمان که با کمبود آب مواجه است، سرانه مناسبی است.

"مهدی نیکویی" در جمع خبرنگاران به مناسبت روز درخت‌کاری و هفته منابع طبیعی، در خصوص وضعیت درخت‌های بلوار جمهوری‌اسلامی گفت: فاز اول بهسازی فضای سبز بلوار جمهوری‌اسلامی به طول ۸۰۰ متر از سه‌راهی هوانیروز تا روبه‌روی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌ منظور بهسازی فضای سبز بلوار جمهوری‌اسلامی، خاک بی‌کیفیت و ریشه درختان آفت‌زده به عمق ۱.۵ متر جمع‌آوری می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان با بیان اینکه پس از جمع‌آوری خاک بی‌کیفیت، مجدد خاک‌ریزی می‌شود، گفت: براساس آزمایشات مرکز تحقیقات کشاورزی، خاک باکیفیتی که مورد تایید کارشناسان است، جایگزین خاک قبلی خواهد شد.

نیکویی در خصوص بهسازی گلزار شهدا هم گفت: در محدوده گلزار شهدا ۱۶۶۱ اصله درختچه و گل کاشته شد ضمن آنکه زیباسازی ورودی جنگل قائم از سمت گنبد جبلیه نیز در دستور کار است که در این زمینه یک‌سری جعبه‌های گل نصب و درختچه و گل کاشته می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز بیان کرد: زیباسازی شهر نیز در دستور کار است که در این رابطه تعدادی گل فصلی خریداری و در نقاط مناسب کاشته می‌شود.

نیکویی در خصوص کمربند سبز شهر کرمان هم گفت: پیش‌بینی اجرای کمربند سبز، ۲۰۰۰ هکتار بوده که تاکنون، ۲۱۰ هکتار اجرا شده است و در صورتی که آب مورد نیاز تامین شود، کمربند سبز گسترش پیدا خواهد کرد.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان در عین حال از واکاری کمربند سبز خبر داد و گفت: واکاری کمربند سبز در دستور کار قرار است و حدود ۳۰۰۰ اصله درخت در کمربند سبز کاشته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فضاي سبز شهرداری کرمان اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی کمربند سبز فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد

به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم توکلی زاده معاون شهردار تهران امروز در صحن علنی شورا تاکید کرد:دوره قبل مدیریت شهری زیشت شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد.

رکنا در خبری نوشت: وی ادامه داد: افتخار دوره‌های قبل مدیریت شهری این بود که فلان کنسرت را با فلان تعداد شرکت‌کننده برگزار کردیم.

وی افزود: ببینید ما چه چیزی را تحویل گرفتیم!

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898670

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد