Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیرش مسافر در اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان کردستان علی‌رغم هشدارهای بهداشتی درباره شیوع ویروس کرونا هنوز ممنوع نشده است. ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، براساس مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم پذیرش مسافر در اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان کردستان علی‌رغم هشدارهای بهداشتی درباره شیوع ویروس کرونا هنوز ممنوع نشده است!

در همین حال ، اسماعیل مریوانی، سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کردستان در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که چطور در این شرایط کنونی پذیرش مسافر در اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان انجام می‌شود، اظهار داشت: هنوز هیچ دستوری برای ممنوعیت پذیرش مسافر در تمامی اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان صادر و به ما ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هم‌اکنون پذیرش مسافر در هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان با حساسیت انجام می‌شود، افزود: هنوز دستوری برای تعطیلی این مراکز مجاز از سوی وزارت میراث فرهنگی یا ستاد مقابله با کرونا در کردستان صادر نشده است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کردستان گفت: البته فعالیت خانه‌های مسافر، کلید به‌دستان و خانه‌های استیجاری در نوروز امسال در سراسر استان تعطیل و ممنوع است.

تداوم ضدعفونی سطح شهرها توسط نیروی‌انتظامی، ارتش، شهرداری، سپاه و بسیج در کردستان به‌روایت تصویرپای حرف مردم|گله‌مندی شهروندان از عرضه غیربهداشتی مواد غذایی و لبنی در سنندج/نظارتی در کار نیست+تصاویر

مریوانی در پاسخ به سؤال خبرنگار تسنیم که آیا برنامه‌ای برای ممنوعیت پذیرش مسافر در تمامی اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان ندارید، توضیح داد: مسافرت پیش می‌آید و نمی‌توان که کلاً آن را تعطیل کرد و اگر فعالیت این مراکز مجاز هم ممنوع شود، آنوقت مسافران در مراکز غیرمجاز اسکان پیدا کرده و نظارت از بین رفته و ویروس کرونا شیوع پیدا می‌کند.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کردستان خاطرنشان کرد: البته تعداد مسافران کاهش یافته و دو هتل سنندج امروز هرکدام سه مسافر داشته است!

به گزارش تسنیم؛ از مسئولان ارشد استانی انتظار می‌رود برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تدبیری هم برای جلوگیری از پذیرش مسافر در اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای استان کردستان بیندیشند.

انتهای پیام/481/ ع

R7848/P1494/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پذیرش مسافر در اقامتگاه ها استان کردستان میراث فرهنگی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن ۳ تیم از پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: نیرو‌های امدادی پس از انتقال جان‌باخته به محل مناسب، پیکر این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های طبیعی گردشگری شهرستان گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد.

هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی از سوی گردشگران و بازدیدکنندگان حوادث ناگوار مشابه در این منطقه رخ می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تهیه نقشه مناطق مستعد و دارای سابقه آتش‌سوزی در مراتع ضرورت است
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • اقامتگاه مدیرعامل کارخانه مشهور اسلحه‌سازی آلمان به آتش کشیده شد!
  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور