Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@18:46:01 GMT

خطر بیماری کرونا در سرخس جدی است + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۹۴۴۷

خطر بیماری کرونا در سرخس جدی است + فیلم

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه وضعیت شهرستان سرخس به دلیل ابتلای برخی همشهریان به بیماری کرونا حاد است، گفت: مردم سرخس اگر در خانه نمانند، گرفتار فاجعه‌ای بزرگ می‌شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمد بختیاری در گفتگو با صبح توس، با تأکید بر اینکه خطر ویروس کرونا در شهرستان مرزی سرخس جدی است، اظهار کرد: وضعیت شهرستان ما به دلیل ابتلای برخی همشهریان به کرونا حاد است و از مردم درخواست داریم که توصیه‌ها را جدی بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه سرخس افزود: خطر جدی ما را تهدید می‌کند و حتماً باید توجه داشته باشیم که همه باید در خانه بمانیم و رفت‌و‌آمدها به کوچه و بازار به جزء در موارد ضروری صورت نگیرد.

وی تصریح کرد: مردم سرخس به‌هیچ‌عنوان میهمان از سایر شهرهای کشور به‌خصوص شهرهایی که آلودگی بیشتری دارند، پذیرا نباشند که جان خود و همشهریان را به خطر نیندازند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: مردم شهرستان به‌هیچ‌عنوان مراسم‌های تحریم و عروسی را به‌صورت دسته‌جمعی برگزار نکنند، چون منبع ویروس در تجمع بوده و قابل‌انتقال است.

امام‌جمعه سرخس تأکید کرد: اگر دست‌به‌دست بدهیم در شهرستان ما ان شاء الله می‌توانیم این بحران را پشت سر بگذاریم، وگرنه ممکن است فاجعه‌ای بزرگ در سرخس رخ بدهد.

وی اظهار داشت: مردم توجه داشته باشند، دیدوبازدیدها حتی از اقوام و خویشان را تعطیل کنند و صله‌رحم را به‌صورت تلفنی انجام دهند.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: سفرها باید به‌طورکلی تعطیل شود و مردم در خانه بمانند؛ ضمن اینکه باید هشدارهای بهداشتی را جدی بگیریم و دست به دعا برداریم و اضطراب بیش‌ازحد هم نداشته باشیم.

امام‌جمعه سرخس خاطرنشان کرد: مردم از خواندن زیارت عاشورا و دعای فرج و توسل به امام زمان (عج) غفلت نکنند تا ان شاء الله با کمک همه همشهریان از این بحران عبور کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه سرخس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد