Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@09:59:04 GMT

با استعفای منزوی موافقت شد

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۲۳۹۴۷۷

به گزارش خبرآنلاین، کامران منزوی، عضو هیات مدیره به همراه میرشاد ماجدی از دی ماه ٩٨ استعفای خود را به وزیر  ورزش داده بودند که در همان مقطع با استعفای ماجدی موافقت شد و استعفای منزوی طی سه روز گذشته مورد موافقت وزیر قرار گرفته و قرار است یک فعال اقتصادی و یک نماینده بانفوذ از شورای شهر تهران به جای ماجدی و منزوی منصوب شوند و از ابتدای سال ٩٩ بعنوان عضو جدید در جلسات هیات مدیره حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

احکام این دو عضو جدید برای تایید و امضای اعضای مجمع باشگاه شامل دو وزیر و یک معاون رییس جمهور ارسال شده است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم

وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز (شنبه) در انجمن سدونا موسسه مک‌کین در آریزونا مدعی شد که حماس «مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است».

به گزارش فارس، در شرایطی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز هیأتی را برای مذاکره درباره آتش‌بس غزه به قاهره اعزام می‌کند و تأکید کرده که با «روحیه مثبت» به سوی مذاکرات پیش می‌رود، وزیر خارجه آمریکا مدعی شده است «ما منتظریم تا ببینیم آیا در عمل می‌توانند پاسخ مثبتی به آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها بدهند یا خیر».

اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر بر سر اتمام جنگ به عنوان بخشی از توافق تبادل اسرا/ آتش‌بس است.

حماس پیش از این تصریح کرده با هیچ توافقی که به آتش‌بس دائمی و خروج نیروهای اسرائیل از غزه منجر نشود موافقت نخواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل هم روز چهارشنبه گفت با هیچ توافقی که بر اتمام جنگ اصرار داشته باشد موافقت نخواهد کرد.

آمریکا در ۷ ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد همسو با اسرائیل اصلی‌ترین مانع در برابر برقراری آتش‌بس دائمی در غزه بوده است.

دولت جو بایدن تا کنون سه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد که خواستار آتش‌بس دائمی در غزه بوده را وتو کرده است. واشنگتن تنها از آتش‌بس موقت حمایت می‌کند.

بلینکن همچنین در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به رفح گفت «موضع ما ثابت است و قبل از آن‌که اسرائیل تصمیمی برای ورود به رفح بگیرد، باید طرح شفافی برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود و به دوستان خود برای حفاظت از غیرنظامیان و ارائه کمک به آن‌ها فشار می‌آوریم».

وزیر خارجه آمریکا با تأکید بر حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی گفت «با حفظ امنیت اسرائیل، تشکیل کشور فلسطین امکانپذیر است».

اسرائیل، آزادی اسرا از غزه و نابودی حماس را به عنوان اهداف جنگی خود در غزه تعیین کرده است. با وجود این، تحقق هر دوی این هدف‌ها به بن‌بست برخورد کرده‌اند.

مصر، قطر و آمریکا در حال میانجی‌گری برای حصول توافقی برای تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس میان حماس و اسرائیل هستند.

در توافق قبلی میان حماس و رژیم اسرائیل برای آزادی اسرا که در ماه نوامبر انجام شد ۸۱ اسرائیلی و ۲۴ شهروند کشورهای خارجی در ازای ۲۴۰ فلسطینی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی