Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی‌ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: اطلاع‌رسانی فوری و موثر مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی در حال بهره برداری، مبنی بر ضرورت ضد عفونی نمودن سطوح تماس دست مسافران در فضاهای عمومی و مراکز رفاهی و تجاری و خدماتی مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی با مواد ضدعفونی کننده استاندارد مورد تایید مراکز بهداشت یکی از تمهیدات اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تأکید بر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی به خصوص کارکنان زحمت‌کش بخش خدمات در سرویس های بهداشتی، نمازخانه‌ها و رستوران ها مبنی بر رعایت بهداشت و اصول بهداشتی کامل، یکی دیگر از این برنامه ها است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بیان کرد: ایجاد هماهنگی لازم با شبکه بهداشت استان، شهرستان و ضرورت وجود نماینده مرکز بهداشت در بازدیدها از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی برابر دستورالعمل کمیته ویژه نظارت در راستای  نظارت و تاکید بر رعایت موازین بهداشتی در عناصر و کاربری های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی وافزایش تعداد بازدیدها، از جمله تمهیدات لازم الاجرا است.​
کرمی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: ۱۱ شرکت و مؤسسه فعال مسافری سواری، ۲۳ شرکت و مؤسسه فعال مسافری مینی بوسرانی، ۳۳ شرکت و مؤسسه فعال مسافری اتوبوسی و ۶۷ شرکت و مؤسسه مسافری در سطح استان کرمانشاه فعالیت دارد.
وی عنوان کرد: ۱۶ پایانه مسافری عمومی، چهار پایانه مسافری خصوصی، ۴۴ مرکز اسقاط خودرو و چهار مرکز طب کار در سطح استان کرمانشاه هم اکنون فعال است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: ۱۹۶ دستگاه اتوبوس با عمر متوسط هشت سال، ۹۰۸ دستگاه مینی‌بوس با عمر متوسط ۲۸ سال و ۸۶۶ دستگاه خودرو سواری با عمر ۱۱ سال در اختیار ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمانشاه قرار دارد.
کرمی اظهار داشت: پنج نفر از رانندگان بخش مسافری تا ۲۵ سال سن، ۱۱۳ نفر بین ۲۵ تا ۲۹ سال، یک هزار و پنج نفر بین ۳۰ تا ۳۹ سال، یک هزار و ۵۱ نفر بین ۴۰ تا ۴۹ سال سن، یک هزار و ۱۵ نفر ۵۰ و بالاتر از سن دارند و در مجموع شمار رانندگان بخش مسافری در سطح استان کرمانشاه به ۳ هزار و ۱۸۹ نفر می‌رسد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در طول ۱۱ ماه امسال به وسیله سه هزارو ۴۳۳ دستگاه اتوبوس ۹۴۶ هزار و ۱۵۸ مسافر در قالب ۵۰ هزار و ۵۸۴ سفر و به وسیله ۲۹ هزار و ۶۳۰ مینی‌بوس، یک میلیون و ۶۶۳ هزار مسافر در قالب ۱۰۰ هزار و ۲۲۰ سفر جابجا شدند.
کرمی با بیان اینکه در این بازه زمانی به وسیله یک هزار و ۸۹۸ دستگاه خودرو سواری ۸۶۸ هزار و ۶۷۰ مسافر در قالب ۲۲۴ هزار سفر جابجا شدند، افزود: مجموع وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی در ۱۱ ماه ۳۴ هزار و ۹۶۸ دستگاه اتوبوس، مینی بوس و سواری بوده که در مجموع سه میلیون و ۴۷۷ هزار مسافر را در قالب ۳۷۳ هزار سفر جا به جا کردند.
وی گفت: ضرورت درج شماره تماس در بلیت‌ها و الزام به پاسخگویی شبانه روزی مسئولان این شرکت با اعمال نظارت مضاعف و مستمر نیز مورد تاکید است.
وی ادامه داد: همچنین بر ضرورت مانیتورینگ ناوگان توسط شرکت‌های حمل و نقل مسافری تاکید و تأمین و جابجایی ناوگان در راه مانده نیز در دستور کار قرار دارد.​

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا استاندارد حمل و نقل حمل و نقل عمومی طب وسایل نقلیه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مجتمع های خدماتی استان کرمانشاه رفاهی بین راهی شرکت و مؤسسه یک هزار حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۲۳۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد